פשיטת רגל ויציאה מהארץ

 

פשיטת רגל ויציאה מהארץפשיטת רגל ויציאה מהארץ הם שני ניגודים כיוון שחל איסור יציאה מגבולות ישראל על פושט רגל. אבל בישראל כמו בישראל תמיד צריך לדעת לקרוא את האותיות הקטנות, אולי ככה נגלה שיש אפשרויות בהן אנו רשאים לצאת מגבולות הארץ למרות שעברנו הליך פשיטת רגל.

 

פשיטת רגל ויציאה מהארץ – מדוע חל איסור?

כל פושט רגל הוא בעל צו איסור יציאה מהארץ לתקופה מסוימת. בית המשפט אוסר על החייב לצאת מהארץ כדי שלא יפגע בזכותם של הנושים, אלו שאותו אתם חייב להם כספים. מלבד לעובדה שהחייב עלול לברוח מכיוון שיש פושטי רגל שלא מנצלים את התהליך לטובה ופוגעים בנושים, החייב יכול גם להבריח נכסים בצורה יותר פשוטה כאשר הוא נמצא בחו"ל, במקום בו אין פיקוח.

 

מצד שני, יכול לטעון החייב שבמצבו הכלכלי הנוכחי עדיף לו להתגורר בחו"ל בו המחייה זולה יותר. כידוע, רמת המחייה בקפריסין, יין ורומניה לדוגמא הרבה יותר זולה מאשר רמת המחייה בארץ. הליך פשיטת רגל יכול להשתרך חודשים על גבי חודשים, ולכן טענת פושט הרגל ראויה להישמע.

 

פשיטת רגל ויציאה מהארץ – ככה תוכלו לצאת מהארץ

בית המשפט אמנם קשוח אך לא אטום כמו שרבים יכולים לחשוב. כאשר יש לכם סיבה מוצדקת לשמה אתם מעוניינים לצאת מגבולות הארץ, עליכם להגיש בקשה לבית המשפט. לעיתים הסיבה לשמה החייב רוצה לצאת מגבולות הארץ היא לשם טיפול רפואי, אירוע משפחתי, השתלמות מקצועית ועוד… מן הסתם זו פגיעה באיכות החיים של החייב.

 

בית המשפט מותיר לכל פושט רגל להגיש בקשה, וכדי שהבקשה אכן תתקבל עליכם לפעול בדרך נכונה. על כותב הבקשה לכתוב מהי הסיבה לשמה הוא מעוניין לצאת מגבולות הארץ, מהו יעד הנסיעה, מהו אורך השהות בחו"ל ומי מממן את זה. הדרך בה פעלת לאורך תהליך פשיטת הרגל היא גם פקטור להחלטת הנאמן באם ימליץ להותיר לך לצאת מגבולות ישראל. לכן, אם לא שילמתם תשלומים כראוי או הגשתם דוחות לכונס הנכסים או לנאמן בזמן ייתכן והסיכויים שלכם לקבל אישור נמוכים.

 

במקרה בו עברתם את כל התהליך עד לכאן, יש לדאוג לשני ערבים שסך ההכנסות החודשיות של כל אחד מהם לא פוחת מ-7,000 ש"ח, ואין להם שום תיקים פתוחים הקשורים בעניינים פיננסיים. בתמורה ליציאה שלכם מהארץ שני העדים הם שיהיו בעלי צו עיכוב יציאה עד לחזרה שלכם לארץ.

 

פשיטת רגל ויציאה מהארץ – אתם צריכים עורך דין

כל התהליך שראיתם עד לפה אמנם סוכם בקצרה ונראה לא מסובך כל כך, אבל החיים הם לא מאמר. ברגע האמת בו אתם עברתם פשיטת רגל וברצונכם לצאת מגבולות הארץ עליכם ליצור קשר עם עורך דין תקופה לפני הטיסה ולא שבועיים לפני כן. התהליך הוא מסורבל ויש להסתכל על העבר ולהוציא אסמכתאות ואישורים בכדי להבטיח את אישור הטיסה שלכם לחול בתנאים הטובים ביותר.

 

בית המשפט נתן לכם הזדמנות לפתוח דף חדש וזה מה שמרבית האנשים עושים. מצד שני, יש לא מעט שברחו לחול ומעולם לא חזרו, אותם פושטי רגל הותירו אחריהם נושים רבים שאיכות החיים שלהם נפגעה במיידית. לכן, בית המשפט יצר גדרות רבות בכדי להבטיח שיהיה גיבוי בכל מקרה בו החייב עובר על החוק.

 

אם רצונכם הוא לצאת מגבולות הארץ למטרה כזו או אחרת אך הסיכויים לאישור נמוכים, יוכל עורך דין מצליח לאשר לכם את הבקשה תחת תנאים יותר נוקשים כמו ערבות של העדים, אך זה מקרה קיצוני. בחרו עורך דין מקצועי שידאג לכם לתוצאה הטובה ביותר בזמן המהיר ביותר.

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
נוטריון מוביל בנהריה
נוטריון מוביל בנהריה

כשמדובר במסמכים משפטיים חשובים, יש חשיבות מכרעת לנוטריון אמין. בנהריה תוכלו למצוא שירותי נוטריון מהשורה הראשונה הנותנת מענה למגוון רחב של צרכים. מחתימות עדים ועד לאישור מסמכים, נוטריון בנהריה יכול לספק את הסיוע המקצועי הדרוש לכם.

מומחה לשירותי נוטריון בנהריה
מומחה לשירותי נוטריון בנהריה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות ועסקיות על ידי מתן אימות ואישור של מסמכים חשובים. בין אם אתם קונים נכס, מקימים ייפוי כוח או יוצרים צוואה, מתן פיקוח של נוטריון על התהליך מבטיח את תקפותה וחוקיותה של הניירת.

מסמכים נוטריוניים: הנחיית מומחה
מסמכים נוטריוניים: הנחיית מומחה

למסמכים נוטריוניים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות שונות, המבטיחים את האותנטיות והתקפות של הסכמים וחוזים חשובים. מסמכים אלו חתומים וחתומים על ידי נוטריון, הפועל כעד חסר פניות לחתימה על המסמך.

הנוטריון המומחה בפתח תקווה
הנוטריון המומחה בפתח תקווה

לנוטריונים בפתח תקווה יש תפקיד מכריע בעניינים משפטיים על ידי אישור וראייה למסמכים שונים. הם אחראים לאמת את זהות הצדדים המעורבים ולוודא שכל החתימות אותנטיות. נוטריונים גם מספקים חותם רשמי על מסמכים כדי להפוך אותם לחייבים מבחינה משפטית.