ערעור על דוח משטרה

 

ערעור על דוח משטרהביום בהיר אחד הופיע לכם בדואר דוח משטרה עם קנס כספי… אתם לא חייבים לספוג את הדוח הזה, קטן או גדול. לעיתים לא מדובר רק על קנס כספי אלא גם על צבירת נקודות תעבורה. אזרח מן המניין יתקשה בביטול הדוח כאשר הוא לבדו, אבל כאשר יש עורך דין מקצועי לצידכם, מתפקידו למצוא פגמים בדוח עליהם ניתן לערער ולהוציא אתכם זכאים.

 

ערעור על דוח משטרה – יש שיעדיפו לספוג

דוחות משטרה הם מגוונים ולהם סכומים אחרים, חלקם עם נקודות תעבורה, חלקם מתלווים בזימון למשפט ועוד. על כל אחד מהדוחות ניתן להגיש ערעור, זאת הזכות שלכם. ככל שהמצב חמור יותר כך יותר חשוב להיוועץ עם עורך דין. אם קיבלתם דוח חניה בשווי 100 שקלים, לא היינו ממליצים לכם להעסיק עורך דין, אלא אם כן אתם ממש עקרוניים.

 

הבעיה מתחילה כאשר הנהג החשוד בעבירה מקבל דוח המלווה בנקודות, כך נוצר סיכון לרישיון שלכם בהווה ובעתיד. כאשר נהג מגיע למספר נקודות מסוימות הוא מחויב בקורס נהיגה מונעת, לאחר מעבר של 36 נקודות אף תקבלו שלילה לכ-3 חודשים. לכן, כאשר אתם מקבלים את הדוח ומשלמים עליו אתם למעשה מאשרים את העבירה, תמתינו מעט והתייעצו עם עורך דין. ערעור על דוח משטרה ניתן עד בדרך כלל 90 יום מיום העבירה.

 

ערעור על דוח משטרה – ענישה

יש יתרון בערעור על דוח משטרה, במיוחד כאשר מחליטים לעשות זאת מול שופט. בין אם עברתם את העבירה או לא, כאשר אתם עומדים מול שופט הוא רשאי לשנות את פסק הדין (יש מקרים בהם גם לרעה). יש להפעיל שיקול דעת משפטי לפני שפונים לשופט, זאת בהתאם לסוג העבירה והראיות בשטח.

 

עבירות קלות – במקרה של עבירות קלות כמו דיבור בטלפון בזמן נהיגה או אי ציות לתמרור או רמזור (ללא נפגעים), סביר להניח ותקבלו רק קנס כספי ונקודות.

עבירות עוון – עבירות עוון נחשבות לעבירות בהן יש פצועים כתוצאה מרשלנות או קלות דעת. העונש יכול להיות גם קנס כספי בנוסף למאסר בפועל של 3 חודשים עד 3 שנים.

עבירות פשע – עבירות פשע הן עבירות בהן יש הרוגים, חומרת העונש גם תלויה בהתנהלות שלכם לאחר העבירה ובזמנה. אם הפקרתם את הפצוע או ההרוג העונש יחמיר. העונש הינו 3 שנות מאסר בפועל ומעלה.

 

ככל שחומרת העבירה רצינית יותר כך הערעור יותר קריטי, ויש חשיבות גם להגדרות החוק לגבי התיישנות עבירות תעבורה. בסיוע עורך דין מקצועי תוכלו לגלות יתרונות רבים שיכולים לזכות אתכם או להפחית את רמת הענישה. הדרך הטובה ביותר להימנע מעונשים רציניים הוא לנהוג בזהירות ועל פי חוק, אבל תמיד יש יוצא מן הכלל ובשביל זה עורך הדין נמצא לרשותכם.

 

ערעור על דוח משטרה – איך מתחילים?

ערעור על דוח משטרה לא חייב להיות רק בתחום התעבורה, אלא בכל תחום בו המואשם זקוק לייצור אל מול הרשויות. יש חשיבות רבה לעבר שלכם בנוגע ליחס בית המשפט לעונש שלכם, לכן חשוב תחילה להגיע עם כל הפרטים שיש לכם לעורך דין. תפקידו של עורך הדין הוא ליידע אתכם במה עומד נגדכם והיכן אפשר לפעול בכדי להפחית את רמת הענישה או לבטלה.

 

מתוקף תפקידו של עורך הדין עליכם להראות לו את כל הראיות שיש לכם, גישה לעבר הביטוחי שלכם וכך יוכל לבחון את הדרכים בהם תפעלו. אל תשכחו, גם אם אתם יודעים שלא עשיתם דבר מולכם עומדים עורכי דין שמטרתם לדאוג לכך שתענשו, אל תתנו להם את הפריבילגיה הזאת.

 

 

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

ביטול דוח חניה

  לקבל דוח חניה זו חוויה לא נעימה. פעמים רבות זו מלווה בתחושה של אי צדק. הרי לא פעם ולא פעמיים כבר הייתה לכם התחושה

עורך דין תעבורה בעומר

  בואו נשים את הדברים כבר עכשיו על השולחן: מרבית המקרים של עבירות תעבורה מסתיימים בכך שהנהג משלם את הקנס שהוטל עליו ובכך בעצם מודה

עורך דין תעבורה בחריש

  בואו נשים את הדברים כבר עכשיו על השולחן: מרבית המקרים של עבירות תעבורה מסתיימים בכך שהנהג משלם את הקנס שהוטל עליו ובכך בעצם מודה

עורך דין תעבורה בתל-אביב

  בואו נשים את הדברים כבר עכשיו על השולחן: מרבית המקרים של עבירות תעבורה מסתיימים בכך שהנהג משלם את הקנס שהוטל עליו ובכך בעצם מודה

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין ירושה

ניווט בהתנגדויות לצו ירושה: הבנת תפקידו של עורך דין לענייני ירושה

כאשר מוטבים או בעלי עניין מעלים התנגדויות לצוואה או לחלוקת ירושה, זה יכול להוביל לאתגרים משפטיים מורכבים הדורשים ניווט ופתרון זהירים. הבנת מהי התנגדות לצו ירושה ותפקידו של עורך דין לענייני ירושה בטיפול במחלוקות מסוג זה חיונית להבטחת חלוקה הוגנת והוגנת של הנכסים על פי רצונו של המוריש.

עורך דין ורופא שיניים

הדרך הנכונה לתביעת רופא שיניים: ייעוץ עם עורך דין רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים היא מצב בו רופא שיניים לא פעל כראוי, וגרם לנזק לחולה. שגיאות אלו יכולות להכליל משגיאות בטיפול, באבחון או במעקב אחרי המטופל. רשלנות כזו יכולה להוביל לתוצאות בלתי נתפסות כמו אי נוחות כרונית, כאבים, ואפילו פגיעה קיומית.

עורך דין

זכויות עובדים ומעסיקים: כיצד עורך דין דיני עבודה יכול לעזור

בעולם שבו סכסוכי עבודה נפוצים כמו חילופי העונות, הריקוד המורכב בין שמירה על זכויות עובדים לבין שמירה על חובות המעסיק יכול להרגיש לא פעם כמו הליכה על חבל דק מעל תהום המורכבות המשפטית. תארו לעצמכם מקום עבודה שבו הוגנות וכבוד לא רק מובטחים אלא מיושמים, שבו קולו של כל עובד מהדהד עם הבטחת הגנה, וכל מעסיק עומד איתן על קרקע של הגינות. זה אולי נראה כמו סצנה אידילית, אבל עם ההדרכה הנכונה, זה בהישג יד. הבנת האופן שבו עורך דין דיני עבודה יכול לגשר על הפער בין אידיאלים נשגבים לבין המציאות היומיומית אינה רק מועילה; זה חיוני לסביבת עבודה משגשגת. צלול לתוך הניואנסים של דיני העבודה וגלה את התפקיד המרכזי של אנשי מקצוע משפטיים אלה באיזון המאזניים של מקום העבודה.