עורך דין הוצאה לפועל

 

עורך דין הוצאה לפועלאף אחד לא רוצה להיות האדם שהוצאה לפועל הגיעה אליו. הגעה של הוצאה לפועל זו חוויה טראומטית שיכולה להשאיר צלקות בצעירים ומבוגרים כאחד לשנים רבות. לא פעם נדמה כי אין מה לעשות. אבל האמת היא שזה לא ממש נכון.

אם אתם מרגישים חסרי אונים מול הוצאה לפועל, מחפשים אדם שיעזור לכם לעבור את המשוכות הבירוקרטיות, יכול להיות שמה שאתם מחפשים זה עורך דין הוצאה לפועל, מי שיעזור לכם להתמודד עם האתגר הלא פשוט שאתם עומדים בפניו.

אז אם אתם לא יודעים למי לגשת ומאיפה להתחיל, המאמר הזה הוא בשבילכם. כאן תוכלו למצוא מידע רלוונטי שיעזור לכם להתמודד עם המצב הלא פשוט שנקלעתם אליו.

קודם כל, אסור לטמון את הראש בחול

הוצאה לפועל לא יכולים לעשות דבר מבלי להודיע. אם קיבלתם הודעה מהוצאה לפועל אנו מפצירים בכם, לא לטמון את הראש בחול. הנטייה הטבעית של רבים מאתנו, במצבי לחץ הוא להתעלם. כאילו שאם לא נקרא את המכתב הבשורה הרעה לא תתקיים.

אבל, באופן חד משמעי, ניתן לקבוע כי התמודדות מוקדמת עם הוצאה לפועל יכולה למנוע הידרדרות שפירושה תשלום כסף נוסף ובמקרים חמורים, עיקול.

שנית, מה זו למעשה הוצאה לפועל

הוצאה לפועל זה שם אחר להליך בו מחייבים אדם שיש לו חובות לשלם את חובותיו. חובות יכולים להיות בגלל עיכוב בתשלום חשבונות לעירייה, חזרה של צ'קים, עיכוב בשילום של תשלומים על בית או רכב ועוד.  במקרה כזה הוצאה לפועל, גוף הכפוף למשרד המשפטים, מתחיל בהליכים משפטיים נגד מי שלא שילמו את חובם. חשוב לזכור כי מדובר בגוף מקשר. מה זה אומר? הנאשם לא חייב את הכסף לגוף ההוצאה לפועל עצמו, אלא לאנשים אחרים המשתמשים באותו גוף כדי לגבות את הכסף שלהם. ולכן, קיימות דרכים לשלם את החוב לאלו שיש לשלם עבורם ולסגור את התיק.

מה הזכויות של חייב בהוצאה לפועל?

לחייב בהוצאה לפועל יש כמה דרכים להתגונן מפני ההליכים של רשות האכיפה והגבייה.

  1. התנגדות לביצוע שטר: במקרה של חזרה של צ'קים במקרים מסוימים ניתן להגיד שלא הייתה סיבה לפרוע את הצ'ק לכתחילה. אם השטר זויף או אם הסחורה בגינה ניתן השטר לא התקבלה.
  2. חדלות פירעון: מצב בו החייב לא יכול לשלם את חובותיו עד לזמן הקבוע. חדלות פירעון מאפשרת פריסה של התשלומים באופן שיסייע לחייב להחזיר אותם.
  3. טענת 'פרעתי': מקרה בו הנושה מוותר על חובו. פירעון יכול להיות גם על ידי העברה של נכס, פירעון כספי ועוד.

בכל אופן, חשוב לזכור כי גם אם אתם מתמודדים מול הוצאה לפועל לא מדובר על גזרת גורל כי אם על הליך משפטי. לכן, פניה לעורך דין המבין בנושא יכול להקל עליכם ולמצוא את הדרך לפתור את הבעיה ולהגיע לפתרון.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מדריך אגרת הנוטריון 2024: מבט מקצועי
מדריך אגרת הנוטריון 2024: מבט מקצועי

לנוטריונים תפקיד מכריע במערכת המשפטית על ידי אימות האותנטיות של מסמכים וחתימות. הם מספקים עד חסר משוא פנים לחתימה על ניירות חשובים, כגון צוואות, שטרות וחוזים.

עורך דין ונוטריון מנוסה ברחובות
עורך דין ונוטריון מנוסה ברחובות

בכל הנוגע לעניינים משפטיים ברחובות, עורך דין בקיא ומנוסה הוא הכרחי. בין אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי, ייצוג בבית משפט או סיוע באישור נוטריוני, איש מקצוע מיומן יוכל ללוות אתכם בתהליך במומחיות ובדיוק.

מיומן הנוטריון באשדוד
מיומן הנוטריון באשדוד

כאשר מדובר במסמכים משפטיים חשובים, יש חשיבות מכרעת לנוטריון אמין באשדוד. נוטריונים מספקים מגוון שירותים מקצועיים, לרבות חתימות עדים, אישור מסמכים וניהול שבועות. בין אם אתה צריך אישור נוטריון לחוזה, ייפוי כוח או ניירת משפטית אחרת, נוטריון מיומן יכול להבטיח שהמסמכים שלך מחייבים מבחינה משפטית ומוכרים על ידי הרשויות.

נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה
נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי הבטחת האותנטיות של מסמכים וחתימות. בין אם אתם קונים נכס, מקימים עסק או עורכים צוואה, מעורבות נוטריון יכולה לספק שקט נפשי.