עורך דין גירושין – החשיבות של עוד ואיך תבחרו נכון

מחלוקת בחיי הנישואים יכולה להוביל להחלטה להיפרד. עורך דין גירושין בפתח תקווה הוא הכתובת לפרידה בהתאם לציפיות. עם עורך הדין עוברים על כל הנושאים החשובים בפרידה ובהם מזונות ילדים, משמורת, מזונות האישה, חלוקת רכוש ונוספים. המטרה היא להצליח לעבור לפרק הבא בהתאם לציפיות שלך ולהצליח להתגבר על הבעיות והמחלוקות בצורה הטובה ביותר.

סכסוכי גירושין יכולים להיות מורכבים מאד והם יכולים להיות פשוטים יחסית. כל זוג מגיע עם מטען שונה של בעיות, כספים, ילדים וכו׳. כל אחד ואחת מגיעים עם ציפיות שונות כשהסכם משפטי בא לטפל בכל הנושאים, לפתור את אי ההסכמות בטווח הקצר והארוך. בחירה של איש המקצוע הנכון קריטית לשלב הבא בחיים כשהמלצה חד משמעית היא לקחת עורך דין ולעולם לא לחתום על מסמך ללא קבלת חוות דעת מקצועית.

החשיבות של עורך דין גירושין

ישנה חשיבות גבוהה לעורך הדין כשאין זה משנה אם הגירושין מתבצעים בהסכמה הדדית או במלחמה. כמובן, במקרה השני נשמע ברור יותר כי יש לקחת עו״ד מנוסה, אך חשוב להבין כי במהלך הפרידה יש להסדיר נושאים רבים וגם אם נדמה שאתם מסכימים על כולם, תרצו לוודא שכל הסיכומים בניכם עברו אל הכתב ותרצו שעורך הדין ידאג לשמור על האינטרסים שלכם.

חשוב לציין כי התפקיד של עורך הדין הוא לא רק להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר אלא לעזור לכם להבין את ההליך מולו אתם עומדים. רוב האנשים לא מומחי משפט ולא עברו את התהליך לפני כן. יש להם שאלות רבות בנוגע לזכויות הנוכחיות והעתידיות שלהם, בנוגע להשלכות של הפעולות השונות שהם יבצעו לאורך הדרך ולהסכמות שהם מוכנים אליהם. כלומר, עו״ד לא רק בא לשפר את התוצאות אלא ללוות את התהליך, לבצע תיאום ציפיות ולהסביר על הצעדים השונים.

5 טיפים לבחירת עורך דין גירושין בפתח תקווה

התהליך שעומד לרשותכם עומד לשנות את חייכם ואתם רוצים שיעמוד לרשותכם איש המקצוע המתאים ביותר. קבלו 5 טיפים לבחירת עו״ד שיוכל להתאים לכם:

  • ניסיון קודם

נתחיל מכך שהצלחה בתהליך מתחילה מניסיון קודם של עורך הדין. אתם ככל הנראה לא מנוסים בגירושין ואם יצא לכם לראות זוגות מתגרשים בוודאי ראיתם גם צדדים פחות טובים של התהליך. עורך דין גירושין בפתח תקווה צריך להביא ניסיון קודם ואם נראה שהתהליך שלכם מורכב (ילדים, נכסים, עסקים שצריכים להתחלק בין הצדדים), חשוב גם שיהיה בעל ניסיון עם מקרים דומים.

  • הגישה של עורך הדין

אין גישה אחת שנכונה לגירושין. ישנם זוגות אשר יעברו פרידה מורכבת, אמוציונלית ומסובכת מבחינה משפטית וישנם זוגות שמגיעים מראש עם הסכמות ורצון הדדי לפרידה יפה ככל האפשר. התפקיד של עורך הדין הוא לא להחליט איך אתם תתגרשו אלא להשיג עבורכם את התוצאה הנכונה מבחינתכם. אתם רוצים למצוא את איש המקצוע שיקשיב לבקשות שלכם ושיראה לכם את הדרך להשיג אותה.

  • פגישת היכרות מעמיקה

אתם צריכים לסמוך על האינטואיציה שלכם וגם אם מצאתם עורך דין גירושין בפתח תקווה שאומר לכם שהוא יפעל בהתאם לרצונות שלכם, תרצו לוודא כי תוכלו להרגיש בנוח איתו. חשוב מאד להגיע לפגישת היכרות (בתשלום או שלא בתשלום), ללא כל התחייבות מצדכם, בלי לחתום מראש על מסמך שמחייב אתכם לעבוד יחד ולהתרשם מהתקשורת בניכם. בתקופה הקרובה תרצו לקבל תשובות לשאלות, להתייעץ ולדעת שעורך הדין באמת עומד לרשותכם.

  • איסוף מידע ברשת

אתם יכולים לחפש ברשת אחר עורך הדין בפתח תקווה ואתם יכולים לקבל רושם לאחר שכבר תיצרו את הקשר הראשוני. כדאי מאד לבדוק את אתר האינטרנט של עורך הדין (בדרך כלל תוכלו להתרשם ממנו באופן כללי אך זה לא תחליף לפגישה כמובן) ולבדוק בפורומים שונים מה אומרים על מי שאתם מתכוונים לפגוש או שכבר פגשתם.

  • עלויות

אי אפשר להתעלם מנושא המחיר ואתם היחידים שיודעים מה התקציב שעומד לרשותכם. אתם לא צריכים להסס אלא לשים את הדברים על השולחן, לשאול את השאלות הכי מסובכות ולא נעימות ולקבל תשובות עוד לפני שתצאו לדרך. לכל שאלה, דילמה והתלבטות, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרד עורך דין אביחי דמארי, להכיר ולגלות כיצד נוכל לעמוד לרשותכם בתהליך שאתם עומדים לפניו.

גירושים

גירושים
לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
נוטריון בפתח תקווה: מנגנון החתימות
נוטריון בפתח תקווה: מנגנון החתימות

עורך דין נוטריון בפתח תקווה ממלא תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי אימות מקוריות החתימות והמסמכים. הם אחראים לוודא שכל הצדדים המעורבים בעסקה מודעים להשלכות המשפטיות ולהשלכות של חתימה על מסמך.

נוטריון מנוסה בית הכרם, ירושלים
נוטריון מנוסה בית הכרם, ירושלים

נוטריון ממלא תפקיד מכריע במערכת המשפט על ידי אימות האותנטיות של מסמכים ופיקוח על חתימה על מסמכים חשובים. בירושלים בית הכרם נוטריון מיומן יכול להעניק שירותים יקרי ערך לפרטיים ולעסקים כאחד.

מומחה בפת: פיתוח הקריירה של נוטריון
מומחה בפת: פיתוח הקריירה של נוטריון

לנוטריונים תפקיד מכריע במערכת המשפטית, תוך הבטחת האותנטיות של מסמכים ועסקאות. בפתח תקווה נוטריונים מספקים מגוון שירותים, לרבות אישור חתימות, ביצוע שבועות ואימות זהויות.

מומחה בשכט נוטריון
מומחה בשכט נוטריון

נוטריון שיכת הוא איש מקצוע המתמחה באישור מסמכים נוטריוני בישראל. הם ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים משפטיים שונים כגון חוזים, הסכמים ותצהירים.