עו"ד רשלנות רפואית – איך הוא יכול לעזור לנו ומתי נכון לשכור את שירותיו

כשאנחנו ניגשים לבצע פרוצדורה רפואית, בין אם מדובר בפרוצדורה קטנה כמו בדיקה או צילום ובין אם מדובר בפרוצדורה מורכבת, כמו ניתוח ואשפוז, אזי שאנחנו מצפים לקבל מהצוות הרפואי ובראשם הרופא המטפל בנו את היחס המקצועי ביותר. זאת אומרת, אנו מצפים ומקווים שהם יפעלו כפי שנדרש מהם בשביל להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורנו.

לצערנו, במקרים רבים זה לא קורה. לא פעם אנחנו שומעים וקוראים על מטופלים ומטופלות אשר מצאו את עמם מתמודדים עם בעיות שונות כתוצאה ממקרים של התנהלות רשלנית מצד הרופאים ושאר אנשי הצוות הרפואי. התנהלות זו הובילה לנזק פיזי או נפשי עם השפעות קבועות או זמניות.

רשלנות רפואית היא תחום מאוד רחב ומפותח, אשר במהלך השנים הפכה להיות מאוד משמעותית, לא רק בעולם הרפואה אלא גם בעולם המשפט. לראיה, היום ישנם לא מעט עורכי דין המתמחים בתחום ומספקים שירותים למטופלים ומטופלות אשר נפגעו כתוצאה מהתנהלות שכזו. צריך לומר, בצד השני של המטבע, ישנם גם עורכי דין שמתמחים ברשלנות רפואית ומייצגים מרכזים רפואיים, רופאים וצוותים אחרים שמוגשים נגדם תביעות מצד מטופלים ומטופלות.

 

איך עו"ד רשלנות רפואית יכול לעזור לנו?

במידה ועברנו פרוצדורה רפואית והיא בוצעה באופן רשלני בהיבטים מסוימים, אזי שעלינו לשכור עו"ד רשלנות רפואית שיטפל בתיק שלנו וייצג אותנו, מול המרכז הרפואי שמעסיק את הרופא, מול הרופא, חברת הביטוח שלו וכמובן בבית המשפט, במידה וההליך יגיע לשם.

עו"ד רשלנות רפואית תפקידו לבדוק את המקרה ולראות האם באמת יש קייס ללקוח שפונה אליו בבקשה לייצג אותו. מאוד ייתכן שאף על פי שהמטופל יצא עם תוצאה לא טובה מהפרוצדורה, הרי שלא יהיה לו קייס לטעון לרשלנות רפואית מאחר והרופא והצוות סביבו פעלו כפי שהיה מצופה מהם, ברמת סבירות גבוהה, ועל כן, אי אפשר לטעון שנהגו ברשלנות. עו"ד מנוסה ידע לבחון המקרה לעומק ביחד עם אנשי מקצוע מטעמו, בשביל לבדוק האם היתה רשלנות או לא.

צריך לומר, בבית המשפט יהיה צורך להוכיח שני דברים. ראשית, שהצוות הרפואי נהג ברשלנות ובאופן לא סביר. שנית, שהנזק שנגרם למטופל, אכן נגרם כתוצאה מהתנהלות רשלנית של הצוות הרפואי. במידה וזה לא מקרה, הרי שיהיה מאוד קשה לטעון שאכן היה רשלנות וכתוצאה מכך המטופל נפגע.

 

איך בוחרים עו"ד רשלנות רפואית?

בשביל לבחור עו"ד רשלנות רפואית בצורה מתאימה, הרי שיש לבדוק איזה ניסיון יש לו בתחום, באילו מקרים הוא טיפל בעבר והאם המקרה איתו פונים אליו, מוכר לו והוא יודע כיצד לגשת אליו.

מעבר לכך, הרי שיש לבחון איזה כלים עומדים לרשותם בשביל לייצג את הלקוחות שלו בצורה הטובה ביותר, בין אם זה בבית המשפט ובין אם זה בהליכים אחרים, על פי הצורך.

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הבנת התהליך: חתימת נוטריון מראש ועד סוף
הבנת התהליך: חתימת נוטריון מראש ועד סוף

חתימות נוטריון ממלאות תפקיד מכריע במסמכים משפטיים, ומספקות שכבה נוספת של אותנטיות ואבטחה. בין אם אתם חותמים על חוזה, צוואה או ייפוי כוח, מתן נוטריון לאמת את חתימתכם מבטיח שהמסמך תקף ומחייב מבחינה משפטית.

מדריך מקצועי לנוטריון 2018: המחירון השלם
מדריך מקצועי לנוטריון 2018: המחירון השלם

עמלות נוטריון הן היבט חיוני בעסקאות משפטיות, המבטיחות את האותנטיות והתקפות של המסמכים. בשנת 2018, מבנה התמחור עבור שירותי נוטריון משתנה בהתאם לסוג המסמך המאושר על ידי נוטריון ומורכבות העסקה.

שירותי נוטריון מקוונים הנכים לכל
שירותי נוטריון מקוונים הנכים לכל

שירותי נוטריון מקוונים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מטפלים במסמכים חשובים. בכמה לחיצות בלבד, תוכל לקבל את המסמכים שלך באישור נוטריוני מהנוחות של הבית שלך. לא עוד טרחה של קביעת פגישות או נסיעה למשרד נוטריון. שירות נוח זה מושלם עבור אנשי מקצוע עסוקים, הורים וכל מי שמעריך את זמנם.