עבודה בשחור – מדוע זה רעיון גרוע?

עבודה בשחור יכולה להישמע על פניו בתור רעיון מעולה. לעבוד עבודה מלאה, ולקבל את הכסף במזומן ישירות לכיס – מבלי לשלם מיסים. בישראל אנו רואים בשנים האחרונות עליה מאסיבית בכמות העובדים שמעוניינים לעבוד בצורה הזאת. אך עורך דין מאיר בקרמן כאן על מנת להתריע על הסכנות של עבודה בדרך הזאת. עבודה בשחור זה רעיון גרוע – רעיון גרוע לכל מי שלוקח חלק באפשרות הזאת. אז רגע לפני שאתם עושים בחירה שתעלה לכם ביוקר, אנו ננסה להסביר לכם את הסכנות. כך שלא תמצאו את עצמכם עושים טעות שתסבך אתכם עם החוק במדינת ישראל.

 

מהם הסוגים של עבודה בשחור?

האפשרות הראשונה היא עבודה בשחור של שכיר. הכוונה היא שעובד מסוים מגיע לעבוד במקום עבודה, והוא מקבל את הכסף מבלי שהמעביד יצטרך להוציא תלוש. לרוב זה נפוץ כאשר העובדים מגיעים לעבודה לזמן קצוב מראש, והמעביד ביחד עם העובד חוסכים בירוקרטיה. עורך דין מאיר בקרמן מספר כי העבירה על החוק במקרה הזה היא של העובד וגם של המעביד. גם העובד וגם המעביד שותפים לדבר עבירה, שניהם נותנים את הסכמתם לעבודה בשיטה הזאת.

האפשרות השנייה היא עבודה בחור של עצמאי. מדובר על איש מקצוע מיומן המספק שירותים בתחום כזה או אחר, והוא מקבל כסף מבלי להוציא קבלה או חשבונית. כך בעצם אותו איש מקצוע מעוניין שלא לשלם מס על הכסף שאותו הוא קיבל. כל עבודה מכל סוג שהיא המתבצעת על ידי איש מקצוע מיומן חייבת להיות מדווחת לרשות המיסים. לא משנה אם העסקה היא עסקה קטנה או גדולה. עורך דין מאיר בקרמן מספר כי במקרה כזה האחריות היא כל כולה של אותו עצמאי שבוחר שלא לדווח.

 

עבודה בשחור – עבירה על החוק

לא משנה איך תנסו לצייר את המצב, עבודה בשחור היא עבירה על החוק. בין אם אתם מבצעים את העבודה בשחור במודע או שלא במודע. כל אזרח במדינת ישראל מחויב לשלם מיסים בהתאם לרמת ההכנסה החודשית שלו. לא משנה אם מדובר על משכורת חודשית כשכיר או על הכנסה חודשית בתור עצמאי. בעזרתו של עורך דין מאיר בקרמן תוכלו להבין איך אתם יכולים להימנע מבעיות עתידיות של עבודה בשחור.

 

הוזמנתם לחקירה? יש מה לעשות בנידון!

אומנם המצב לא משחק לטובתכם, ועצם העבודה בשחור מעמידה אתכם עם הגב אל הקיר. אך חשוב שתבינו כי גם אם הוזמנתם לחקירה, יש מה לעשות בנידון. הפתרון הכי אפקטיבי במקרה הזה יהיה לפנות אל עורך דין מיסים מנוסה שיהיה מסוגל לחלץ אתכם מהבור שנכנסתם אליו. עורך דין מאיר בקרמן כאן על מנת לייצג אתכם בצורה נאמנה מול רשויות החוק. אולי תוכלו למצוא את עצמכם מצליחים להתחמק מעונש בעזרת הטיעונים הנכונים.

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
החמשה נוטריונים המובילים בנהריה
החמשה נוטריונים המובילים בנהריה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומבטיחים שהמסמכים הם אותנטיים ומחייבים מבחינה משפטית. בנהריה ישנם מספר נוטריונים מהשורה הראשונה המציעים שירותים מקצועיים לפרטיים ולעסקים כאחד.

נוטריון מקצועי בקרית אונו
נוטריון מקצועי בקרית אונו

נוטריון מקצועי בקרית אונו מספק מגוון שירותים חיוניים לפרטיים ולעסקים כאחד. נוטריונים אחראים לאימות ולאשר מסמכים חשובים, כגון חוזים, צוואות וייפוי כוח. הם ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת החוקיות והאותנטיות של מסמכים אלה.

עוד נוטריון מנהריה: מתמחה במשפטים
עוד נוטריון מנהריה: מתמחה במשפטים

לעורך דין נוטריון בנהריה תפקיד מכריע בעניינים משפטיים, המתמחה בהיבטים שונים של המשפט. הם אחראים על אישור מסמכים, ניהול שבועות ומתן ייעוץ משפטי ללקוחות. עורכי דין נוטריונים חייבים לעמוד בסטנדרטים אתיים מחמירים ולהבטיח את תקפותם של מסמכים משפטיים.

נוטריון מובחר בקרית אונו
נוטריון מובחר בקרית אונו

לנוטריון בקריית אונו תפקיד מכריע באימות ואישור מסמכים משפטיים שונים. הם פועלים כעדים חסרי פניות לחתימה על מסמכים חשובים, כגון חוזים, שטרות ויפוי כח.