לא צריך עו"ד פלילי אוכל לייצג את עצמי לבד

הטעות הנפוצה ביותר היא כאשר תרצו לקחת על עצמכם אחריות שאינכם מודעים אליה. זה יכול להיות כאשר תבצעו תיקון בבית בעצמכם במקום להזמין איש מקצוע. אך במקרה הספציפי הזה תהיה לכם אפשרות לתקן את המצב לפני שהדברים יוצאים משליטה. מה קורה כאשר מדובר על ייצוג בחקירה משטרתית או בבית משפט? במצב כזה המציאות תהיה שונה בתכלית, בטח אם אתם רוצים להוכיח את זכאותכם. הרצון לייצג את עצמכם באופן עצמאי עלול להיות רצון שיעלה לכם ביוקר בראייה לאחור.

 

אינכם בקיאים בחוקים עצמם

הסיבה הראשית שבגללה חובה לפנות לאיש מקצוע מנוסה קשורה לחוקים. גם אם תקראו את החוקים הבסיסיים יש עוד המון חוקים שאינכם מודעים אליהם. עו"ד פלילי הוא איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה כל הזמן. הוא מכיר את כל מה שחובה לדעת כאשר נכנסים אל בית המשפט או לחקירה משטרתית. אי היכרות עם החוקים עלולה לסבך אתכם כאשר תסתכלו על השורה התחתונה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו בגלל אי היכרות עם החוקים תסבכו את עצמכם כהוגן. 

 

הרצון לחסוך יעלה לכם ביוקר

הרצון לחסוך כמה מאות שקלים עלול להוביל לכך שתמצאו את עצמכם משלמים ביוקר. אולי חסכתם את שכר הטרחה של אותו עו"ד פלילי, אך המצב יסתבך הרבה מעבר לכך. תמצאו את עצמכם משלמים בגין העבירה שבגינה נחקרתם או נשפטתם. בהסתכלות כוללת תבינו כי היה לכם שווה לפנות לעורך דין שייקח את המושכות אליו לידיים. שמענו על המון מקרים שבהם אנשים שילמו עשרות אלפי שקלים בגלל טעויות שהם עשו. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תהיו בדיוק באותה הסיטואציה הזאת.

 

המשיכו בשגרת היום למרות הכל 

הפנייה לעורך דין פלילי נעשית בין היתר מתוך הרצון להמשיך בשגרת החיים עד כמה שאפשר. המציאות מלמדת אותנו כי ברגע שישנה חקירה כזאת או אחרת העניינים עלולים להשתנות. אך עדיין עם עו"ד פלילי תוכלו להמשיך בשגרת החיים כי יש מי שדואג לכל מה שצריך מאחורי הקלעים. במקום שאתם תדאגו לכל עניין קטן, זוהי תהיה המשימה שאותה יעשה עורך הדין. לא סתם כל מי שמסתבך עם החוק יפנה בשלב כזה או אחר לעורך דין פלילי.

 

הרושם עליכם בבית המשפט

השופט יקבל עליכם רושם מסוים כאשר הוא יראה אתכם בפעם הראשונה מגיעים לבית המשפט. מרבית הנאשמים מגיעים עם עו"ד פלילי, כך מן הסתם יהיה מצופה גם מכם. אם תגיעו ללא עורך דין זה עלול לצייר אתכם באור מעט שונה בהשוואה לכל האחרים. לא מן הנמנע כי השופט ינצל זאת כדי לשאול אתכם שאלות קשות ומורכבות. תעשו לעצמכם טובה ואל תנסו לייצג את עצמכם, בטח לא בהקשר של משפט פלילי.  

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מומחה בשכט נוטריון
מומחה בשכט נוטריון

נוטריון שיכת הוא איש מקצוע המתמחה באישור מסמכים נוטריוני בישראל. הם ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים משפטיים שונים כגון חוזים, הסכמים ותצהירים.

נוטריון מנוסה באשקלון
נוטריון מנוסה באשקלון

לנוטריונים תפקיד מכריע בעניינים משפטיים על ידי הבטחת האותנטיות והתוקף של מסמכים. באשקלון נוטריון מנוסה יכול לעשות את כל ההבדל בעסקאות המשפטיות שלכם.

שירותי נוטריון ממוחשבים בנתניה
שירותי נוטריון ממוחשבים בנתניה

עורך דין נוטריון, המכונה גם נוטריון ציבורי, הוא עורך דין בעל סמכות להעיד ולאשר מסמכים, לנהל שבועות ולמלא תפקידים משפטיים אחרים. לשירותי נוטריון יש תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות של מסמכים ועסקאות משפטיות.