ועדה רפואית- משרד הביטחון

כאשר מגיעים לקראת ועדה רפואית במשרד הביטחון, חשוב להכיר מהי בכלל ועדה רפואית, זוהי ועדה שלמעשה הינה הליך משמעותי להכרה בתביעתו של איש כוחות הביטחון, אשר נמצא בתהליך להגשת תביעה למשרד הביטחון.

הועדה מתכנסת ודנה בנתונים של התובע עכב מצב שנגרם או החמיר כתוצאה משירותו ומילוי תפקידו. בתנאי, שמשרד הביטחון אישר הכרה בקשר הסיבתי בין החבלה או המחלה לשירותו הצבאי או הביטחוני של אותו אדם.

בראשית תהליך הועדה הרפואית, האדם התובע להכרה על ידי משרד הביטחון צריך להציג את טיעוניו בפני הועדה וכמו כן, רשאי להעמיד מישהו מטעמו או כל אדם העשוי לתרום לדיון.

חשוב לציין שבמעמד זה, באפשרותו של התובע להגיש בפני הועדה את כל המסמכים הרפואיים וכל חוות הדעת בנושא זה, על מנת שיתקיים תיעוד בפרוטוקול הועדה הרפואית.

לאחר עיון בפרוטוקול הועדה, על התובע לחתום על מסמכי הפרוטוקול כהוכחה לכך שהטיעונים שמוצגים אכן נאמרו על ידי התובע.

כחלק מהועדה הרפואית, נדרש לבצע בדיקה רפואית על ידי רופא מקצועי אשר תהוה עזר לדיון הועדה.

הנבדק, רשאי להביא מטעמו מלווה אשר יהיה נוכח בביצוע הבדיקה הרפואית. אלא אם כן הועדה תקבע אחרת עקב סיבות מקצועיות.

לאחר שלבים אלו, הועדה הרפואית של משרד הביטחון תדון בנושא התביעה כאשר הבדיקות הרפואיות והחומר הרפואי יוצגו בפני הועדה, בתנאי שאושרו על ידי קצין התגמולים של משרד הביטחון.

דיון זה מתבצע ללא נוכחות התובע, אך הדיון כולו מתועד על ידי פרוטוקול אשר מכיל את פסיקת הועדה.

אפשרות הפסיקה יכולה להיות ארעית או קבועה ולאחר מכן יאושר על ידי קצין התגמולים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מאסטר נוטריון בתל אביב, אבן גבירול
מאסטר נוטריון בתל אביב, אבן גבירול

משרד הנוטריון בתל אביב ברחוב אבן גבירול מספק מגוון רחב של שירותים מקצועיים לפרטיים ועסקים הזקוקים לשירותים נוטריונים. עם צוות נוטריונים מנוסים, לקוחות יכולים לצפות לסיוע יעיל ואמין לצרכי התיעוד המשפטי שלהם.

נוטריון מקצועי במודיעין
נוטריון מקצועי במודיעין

נוטריון הוא עובד ציבור המשמש כעד חסר פניות לחתימה על מסמכים חשובים. הם מאמתים את זהותם של החותמים, מוודאים שהם חותמים ברצון ומבינים את תוכן המסמך, ואז חותמים על המסמך את החותמת הרשמית שלהם.

מאגר התעודות: עולם הנוטריון בשנת 2023
מאגר התעודות: עולם הנוטריון בשנת 2023

בשנת 2023, מקצוע הנוטריון ממשיך למלא תפקיד מכריע בעולם המשפט והעסקים. נוטריונים אחראים לאשר את האותנטיות של מסמכים וחתימות, ומספקים שירות חיוני ליחידים ולארגונים כאחד.

משרד עוד נוטריון מוביל בראשון לציון
משרד עוד נוטריון מוביל בראשון לציון

משרד עו"ד נוטריון בראשון לציון מציע מגוון רחב של שירותים משפטיים למתן מענה לצרכים של אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם ניסיון של שנים בתחומי המשפט השונים, הצוות שלנו מחויב לספק ייצוג וליווי מהשורה הראשונה ללקוחותינו. .