ביטול דוח חניה

 

ביטול דוח חניהלקבל דוח חניה זו חוויה לא נעימה. פעמים רבות זו מלווה בתחושה של אי צדק. הרי לא פעם ולא פעמיים כבר הייתה לכם התחושה שמשהו נטפל אליכם באופן מיוחד. הרי אתם יודעים שהטעות לא הייתה אצלכם.

תחושת אי הצדק יכולה להתלוות לתחושת חוסר אונים שכן במרבית המקרים אין עם מי להתווכח, או להסביר רגע לפני קבלת הדוח. אבל עליכם לדעת שלא מדובר בגזרת גורל. במידה ואכן קיבלתם דוח חניה שלא בצדק, יש דרכים להתמודד ואף לבטל את הדוח. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על ביטול דוח חניה, מה הכלים העומדים לרשותכם ואיך להתמודד, המשיכו לקרוא.

דוח חניה – השלב הראשון, לשלם או להישפט

כאשר קבלים דוח חניה ניתן לבחור בין שתי האופציות.

אופציה ראשונה, לשלם: אם אתם לא רוצים להסתבך, חושבים שאולי יש דברים בגו ואתם כבר מעדיפים לסיים עם זה, תמיד אפשר לשלם את הדוח. כל עירייה פועלת קצת אחרת אבל היום ניתן לומר כי רוב הרשויות המוניציפאליות מאפשרות תשלום דוחות חניה דרך האינטרנט.

אופציה שניה, להישפט: במידה ואתם חושבים שדוח החניה שקיבלתם לא הוגן, ניתן להגיש בקשה להישפט. שימו לב, במידה ואתם מבקשים להישפט על מנת להפחית מתשלום הדוח, משמע, מקרה בו אתם חושבים שהעונש שקיבלתם לא מידתי ביחס לעבירה שביצעתם, תוכלו להגיש בקשה מסודרת עד 90 יום מרגע קבלת הדוח. אבל, אם אתם רוצים להגיש בקשה שכותרתה- 'ביטול דוח חניה', שימו לב שאתם מגישים את הבקשה עד 30 יום מרגע קבלת הדוח. את הבקשה יש להגיש בפקס, בדואר או באינטרנט. ההמלצה שלנו היא לשלוח את הבקשה דרך האינטרנט כך תוכלו להיות בטוחים כי היא אכן הגיעה ליעדה.

ביטול דוח חניה – השלב השני, ההכנה למשפט

במידה וביקשתם להישפט או שאתם מעוניינים להיכנס לתהליך של ביטוח דוח חניה, כדאי שתגיעו מוכנים. השופט ונציגי המשטרה ינסו למצוא את הסיבות בגינן ניתן הדוח לכתחילה. כך שעליכם להגיע מוכנים. ההמלצה שלנו היא להשתדל לעקוב אחרי ההוראות הבאות:

  1. קראו את הדוח: לא פעם קורה שמקבלים דוח וחושבים שהוא בגלל עבירה אחת אבל על טופס עצמו כתוב דבר אחר. היו בטוחים כי אתם יודעים במה דברים אמורים.
  2. צלמו את המקום: במידה וקיבלתם דוח בגלל בעיה כזו או אחרת באופן בו הוצב התמרור, מדובר על שלט שיש עליו סימן שאלה, סימון המדרכה לא היה קריא וכן הלאה, כדאי שתגיעו עם תיעוד מלא של מקום האירוע.
  3. בררו האם אתם היחידים: במידה ועמדתם במקום בו רכבים רבים חנו שלא כחוק ורק אתם קיבלתם דוח, תוכלו לומר שמדובר על 'אכיפה בררנית', מה שבמקרים רבים מבטל את הדוח.
  4. התייעצו עם עורך דין לענייני תעבורה: אמנם במשפט תעמדו לבד, אבל אל תהססו לפנות לאיש מקצוע שיתכונן אתכם ויעזור לכם להבין טוב יותר לאן אתם הולכים.

זכרו, מדובר במשפט לכל דבר. לכן נסו להימנע מתגובות אמוציונאליות לאורך הדיון. נסו להישאר ממוקדים ולדבוק בגרסתכם.

רוצים לדעת עוד? אין בעיה. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הנוטריון שלך: המדריך המקיף לפת
הנוטריון שלך: המדריך המקיף לפת

נוטריון ציבורי, או "פועל ציבור" בעברית, הוא פקיד ציבור שמונה על ידי הממשלה לשמש עד חסר פניות בביצוע מגוון פעולות רשמיות הקשורות לחתימה על מסמכים חשובים.

נוטריון מבראש העין: מדריך לטפסים החשובים
נוטריון מבראש העין: מדריך לטפסים החשובים

בכל הנוגע לעניינים משפטיים בראש העין חיוני להחזיק נוטריון אמין לצידך. לנוטריונים יש תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים שונים. בין אם אתם עוסקים בעסקאות מקרקעין, צוואות או חוזים עסקיים, נוטריון יכול לעזור לכם לנווט במורכבות המערכת המשפטית.

החמשה נוטריונים המובילים בנהריה
החמשה נוטריונים המובילים בנהריה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומבטיחים שהמסמכים הם אותנטיים ומחייבים מבחינה משפטית. בנהריה ישנם מספר נוטריונים מהשורה הראשונה המציעים שירותים מקצועיים לפרטיים ולעסקים כאחד.

נוטריון מקצועי בקרית אונו
נוטריון מקצועי בקרית אונו

נוטריון מקצועי בקרית אונו מספק מגוון שירותים חיוניים לפרטיים ולעסקים כאחד. נוטריונים אחראים לאימות ולאשר מסמכים חשובים, כגון חוזים, צוואות וייפוי כוח. הם ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת החוקיות והאותנטיות של מסמכים אלה.