אפשר להשתקם מכאן: הכל על פשיטת רגל וחדלון פירעון

השאיפה העיקרית של כולנו היא לשמור על מצב שבו סך ההכנסות שלנו גדול מסך ההוצאות, כך שאיננו חייבים דבר לאיש והמצב הכלכלי שלנו פחות או יותר מאוזן. למרות זאת, רוצה הגורל ומסיבות שונות מגיע אדם למצב הפוך, כשהתוצאה היא שנוצר מצב שבו עליו לבצע פשיטת רגל וחדלון פירעון בכדי להסדיר את חובותיו לגורמים שונים.

פשיטת רגל וחדלון פירעון – מה זה אומר?

למען האמת, פשיטת רגל וחדלון פירעון הם שני שמות לאותו מצב, כשחדלון הפירעון הוא שמו החדש של תהליך פשיטת הרגל. זהו חוק שמטרתו לסייע באופן משמעותי לכל אדם שנקלע לקשיים כלכליים ולא מצליח להשתחרר מהסיטואציה – כולל פרטיים וחברות גדולות. על פי חוק זה, חדלון פירעון הינו מצב כלכלי שבו החייב אינו מסוגל לשלם את חובותיו במועד שנקבע, או שההתחייבות עולות על שווי נכסיו.

כדי לפתוח בתהליך הנ"ל, יש להגיש בקשה לממוצה על הצו לפתיחת הליכים, כשמתקיימים התנאים הבאים:

·        סך חובותיו של החייב עולה על סכום של 150,455 ש"ח.

·        החייב כבר נמצא בחדלות פירעון או שהצו יסייע למניעת חדלות הפירעון.

·        במידה וסך החובות נמוך מהסכום הנ"ל, עליו להודיע לרשם ההוצאה לפועל על כך שאינו מסוגל לשלם את החוב, להגיש בקשה לצו לפתיחת הליכים במידה וסך החובות שלו עולה על 50,152 ש"ח. חשוב לציין שגם אם סך חובותיו נמוך מהסכום הנ"ל, בנסיות מיוחדות יאשר רשם ההוצאה לפועל את צו פתיחת ההליכים.

מכיוון שלמצב של פשיטת רגל וחדלון פירעון יכולים להגיע גם פרטיים וגם חברות, כל גורם שנקלע לקשיים כלכליים יוכל להגיש את הבקשה לפתיחת הליכי חדלות הפרעון, כמובן בכפוף לתקנות והתנאים המפורטים בחוק. מצד שני, גם הנושים שמעוניינים לקבל את זכויותיהם בחזרה, יוכלו להגיש בקשה לצו חדלות פירעון.

עורך דין מקצועי יעזור לך לצאת מהבוץ

נעים מאוד, שמי עורך דין גלעד נרקיס – באמתחתי שנים רבות של ניסיון בעולם המשפט ובפרט בתחומי פשיטת רגל וחדלון פירעון ואני כאן כדי לעזור. אז אם בבוקר בהיר אחד גילית שמישהו פתח כנגדך הליכי כונס נכסים, פשיטת רגל או שהגעת למצב שבו אינך מאוזן ולכן לא מסוגל להחזיר את חובותיך, אני מזמין אותך לאפשר לי להראות לך שאפשר גם אחרת.

עם הידע המקצועי שלי, הניסיון רב השנים ושיתוף הפעולה המלא שלך, נבין כיצד ליצור את תכנית הפעולה היעילה והטובה ביותר שתוציא אותך מהבוץ ובתוך זמן קצר תחזיר אותך למסלול החיים השגרתי הרגיל והיקר שלך, ללא העול הנפשי והכלכלי שיוצרת פשיטת הרגל באופן טבעי. אז, שנדבר?  

 

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מקצועי הנוטריון: מחירון 2024
מקצועי הנוטריון: מחירון 2024

עם כניסתנו לשנה החדשה, חיוני לאנשי מקצוע להישאר מעודכנים במגמות התמחור העדכניות בענף הנוטריון. הבנת מבנה העלויות של שירותי נוטריון יכולה לסייע לעסקים לתקצב ביעילות ולקבל החלטות מושכלות בעת פנייה לסיוע נוטריוני.

הנוטריון שלך: המדריך המקיף לפת
הנוטריון שלך: המדריך המקיף לפת

נוטריון ציבורי, או "פועל ציבור" בעברית, הוא פקיד ציבור שמונה על ידי הממשלה לשמש עד חסר פניות בביצוע מגוון פעולות רשמיות הקשורות לחתימה על מסמכים חשובים.

נוטריון מבראש העין: מדריך לטפסים החשובים
נוטריון מבראש העין: מדריך לטפסים החשובים

בכל הנוגע לעניינים משפטיים בראש העין חיוני להחזיק נוטריון אמין לצידך. לנוטריונים יש תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים שונים. בין אם אתם עוסקים בעסקאות מקרקעין, צוואות או חוזים עסקיים, נוטריון יכול לעזור לכם לנווט במורכבות המערכת המשפטית.

החמשה נוטריונים המובילים בנהריה
החמשה נוטריונים המובילים בנהריה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומבטיחים שהמסמכים הם אותנטיים ומחייבים מבחינה משפטית. בנהריה ישנם מספר נוטריונים מהשורה הראשונה המציעים שירותים מקצועיים לפרטיים ולעסקים כאחד.