איך לבחור עורך דין להגנה משפטית בתיקי רצח

אתם בבעיה, אתם מחפשים עכשיו מה הקריטריונים לבחירה של עורך דין להגנה משפטית בתיק של רצח או עבירת המתה, ברור שיש לכם מצב מורכב. אתם נכנסים לתקופה שתשפיע על מהלך כל החיים שלכם, אין לכם פריווילגיה לא להיעזר בטוב ביותר. לכן חשוב שתקפידו על בחירה מושכלת ללא פשרות.

 

ניסיון וידע מקצועי

אם נקלעתם לסיטואציה שאתם צריכים לבחור עורך דין פלילי אתם ככל הנראה בבעיה, אם הסיבה שאתם צריכים אותו היא בשל מעורבותכם במקרה רצח או עבירת המתה, בין אם אתם מודים באשמה או בין שלא, אתם ככל הנראה בבעיה גדולה מאד. והיה ונקלעתם לסיטואציה שכזאת אתם תרצו להיות בטוחים בראש ובראשונה שעו"ד פלילי המלווה אתכם הוא הטוב ביותר שתוכלו לקבל. אתם רוצים להיות בטוחים שהמקרה שלכם מטופל על ידי אדם בעל ידע מקצועי רחב וניסיון עשיר ככל האפשר. כמו שלניתוח לב פתוח תעדיפו פרופסור מנוסה ולא סטאז'ר צעיר, כך גם במקרה הזה, עורך דין עומרי שטרן עונה להגדרות הללו ויוכל להעניק לכם את הידע והניסיון הדרוש.

 

מומחה בדיני ראיות

נתחיל מהסוף, הרשאה בדיני רצח חייבת להיות הרשאה המתבססת על כך שהראיות שמוגשות לבית המשפט על ידי התביעה, הן כאלו שמוכיחות מעל לכל ספק שהנאשם אכן ביצע את המעשים המיוחסים לו בכתב התביעה ובמקרה דנן, רצח. לכן יש חשיבות עצומה לעובדה שעורך הדין פלילי המלווה אתכם בתהליך יהיה מומחה בדיני הראיות ובעיקר ביכולת להפריך את טענות וראיות ההגנה ולהגדיל את משקלן של הראיות שיובאו מטעם ההגנה, זהו אחד המפתחות העיקריים להצלחה במשפט.

 

אחוזי הצלחה בתיקים אחרים

עורכי דין, גם עו"ד פלילי הם בני אדם, יש ביניהם טובים וטובים יותר, במידה ואדם צריך להחליט על מי שייצג אותו בהליך המשפטי החשוב ביותר בחייו, נכון יעשה עם יבדוק את אחוזי ההצלחה של עורך הדין בתיקים קודמים ואת הפסיקות של בית המשפט בתיקים אותם ניהל עורך הדין. דומה הדבר לקבוצת כדורגל המחפשת חלוץ, ותעדיף להביא שחקן ללא רקורד מוכח על פני שחקן ידוע שהיכולות שלו והתוצאות שלו מדברות בשם עצמן. עורך דין עומרי שטרן הוא החלוץ המוכח שהקבוצה שלך צריכה.

 

מחויבות אישית

תהליך ליווי בתיקי רצח הוא תהליך תובעני, מתיש וברוב המקרים ארוך מאד. בעת בחירת עורך דין לניהול תיק רצח חשוב להקפיד על כך שעורך הדין יפעל מתוך תחושה של מחויבות אישית ללקוח שלו בכל רגע ורגע. המצוקה, חוסר האונים וחוסר היכולת של אדם החשוד ברצח לבצע את מטלות היום יום, מחייבות את עורך הדין להיות מחויב באופן מוחלט ללקוח שלו. ללא המחויבות האישית והעמידה ללא פשרות לצד הנאשם, עורך הדין לא יוכל למלא את משימתו.

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
נוטריון בפתח תקווה: מנגנון החתימות
נוטריון בפתח תקווה: מנגנון החתימות

עורך דין נוטריון בפתח תקווה ממלא תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי אימות מקוריות החתימות והמסמכים. הם אחראים לוודא שכל הצדדים המעורבים בעסקה מודעים להשלכות המשפטיות ולהשלכות של חתימה על מסמך.

נוטריון מנוסה בית הכרם, ירושלים
נוטריון מנוסה בית הכרם, ירושלים

נוטריון ממלא תפקיד מכריע במערכת המשפט על ידי אימות האותנטיות של מסמכים ופיקוח על חתימה על מסמכים חשובים. בירושלים בית הכרם נוטריון מיומן יכול להעניק שירותים יקרי ערך לפרטיים ולעסקים כאחד.

מומחה בפת: פיתוח הקריירה של נוטריון
מומחה בפת: פיתוח הקריירה של נוטריון

לנוטריונים תפקיד מכריע במערכת המשפטית, תוך הבטחת האותנטיות של מסמכים ועסקאות. בפתח תקווה נוטריונים מספקים מגוון שירותים, לרבות אישור חתימות, ביצוע שבועות ואימות זהויות.