פשיטת רגל כמה זמן לוקח לסיום התהליך?

 

פשיטת רגל כמה זמן לוקח לסיום התהליך?הליך פשיטת רגל הוא תהליך מייגע שיכול להשתרע שנים על גבי שנים. השאיפה של כל אדם המכריז על פשיטת רגל היא לסיים עם התהליך כמה שיותר מהר בכדי לפתוח דף חדש ולהתחיל בחיים. עם זאת, לבית המשפט יש את הזמן שלו ואת צורת העבודה שלו – אתם חייבים לעבוד לפיו. בכדי לזרז את התהליך ככל שניתן עליכם להיעזר בעורך דין מקצועי.

 

פשיטת רגל כמה זמן לוקח לסיים את התהליך – האם זה משתנה?

התשובה היא כן, ההמתנה עד תום התהליך שונה במצבו של כל פושט רגל. חלק מפושטי הרגל יסיימו את התהליך ויקבלו צו הפטר לאחר 18 חודשים בעוד אחרים יצטרכו להמתין מספר שנים עד להשלמת התהליך. מלבד למצב האישי שלך, התהליך משתנה בהתאם להתנהלות שלך מול בית המשפט, ולכן חובה להיעזר בעורך דין מקצועי. במצב בו אין אסמכתאות והבקשות אינם מתנהלות על פי הנהלים יהיה עליך כל פעם לחזור אחורה.

 

כמו כן, ההליך מזדרז או מתעכב בהתאם לכמות הנושים ומי הם. עבור הנושים יש סדר עדיפויות מצד בית המשפט כאשר מדובר על נכסים מצומצמים או על כך שהנושים עצמם לא מגיעים להסדר באסיפת נושים מול גורם משפטי. בכדי שהתהליך יעבור בצורה המהירה ביותר ועל הצד הטוב ביותר עליכם לפעול נכון, חכם ובסיוע עורך דין המתמחה בפשיטת רגל וחדלות פירעון.

 

פשיטת רגל כמה זמן לוקח עד להחזר חובותיהם של הנושים?

עניין הזמן עבור הנושים הוא די קריטי, ישנם נושים אשר תשלומיו של פושט הרגל היו ההכנסות היחידות שלהם. במקרה בו החייב אינו משתף פעולה משפטית ומעלים נכסים אף במקרים חריגים עליכם יהיה להגיש תביעת חוב בכדי לזרז תהליכים.

 

על אף שאין אפשרות להגיש תביעות נגד אדם הנמצא בהליך פשיטת רגל, כאשר מדובר על פחות משישה חודשים מתחילת התהליך הנושה זכאי להגיש תביעת חוב. תביעת חוב צריכה להיות בצירוף אסמכתאות וכל המסמכים הרלוונטיים לחוב הנדרש. לאחר מכן כונס הנכסים מעביר את תביעת החוב לבדיקה והכרעה.

 

ההכרעה צריכה להגיע תוך 90 יום לכל היותר, לאחר מכן או שתתקבל הכרעה או שתאלצו להוסיף עוד ראיות אודות חובותיו של פושט הרגל. יש להגיש את תביעת החוב תוך פחות מ-6 חודשים מתחילת התהליך, לאחר שפושט הרגל קיבל צו הפטר לא ניתן לקבל מנכסי החייב.

 

 

פשיטת רגל כמה זמן לוקח לחזור לשגרה?

אפשר לומר שבמרבית המקרים הנושים מקבלים את שכרם תוך זמן קצר מתחילת התהליך, אבל בכל הנוגע לחייב מדובר על תהליך ארוך. אנו מכירים מקרים בהם עקב התנהלות משפטית לא נכונה מצד החייב הליך פשיטת הרגל הגיע לכ-5 שנים. אדם אשר נמצא בחוסר איזון לטווח כל כך ארוך הופך את הקשיים שלו להרבה יותר עמוקים, אל תגיעו למצב הזה.

 

בעזרת עורך דין מוצלח, ובעזרת שיתוף פעולה מצידכם תוכלו לסיים את התהליך תוך מספר חודשים. הזמן הוא עניין קריטי מאוד בהליך פשיטת רגל, אסור לכם לאבד תקווה גם אם התהליך מתארך. ישנם הרבה יתרונות והרבה זכויות שאינכם מכירים הנמצאים כחלק מתהליך פשיטת רגל, בעזרת ליווי משפטי מקצועי אתם תראו שהמצב לא כל כך נורא, ועוד לפני שתשימו לב אתם תחזרו לעבוד ולפעול כמו אנשים מן המניין.

 

בין אם חייבים לך כסף ובין אם אתה עומד לפני פשיטת רגל, עצור וקח נשימה ארוכה. הליך פשיטת רגל נחשב לתהליך מלא סייגים משפטיים, ומי שאינו מכיר את התחום על כל רבדיו יכול רק לצאת מפסיד משם. זכרו, אתם לא לבד.

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מיומן הנוטריון באשדוד
מיומן הנוטריון באשדוד

כאשר מדובר במסמכים משפטיים חשובים, יש חשיבות מכרעת לנוטריון אמין באשדוד. נוטריונים מספקים מגוון שירותים מקצועיים, לרבות חתימות עדים, אישור מסמכים וניהול שבועות. בין אם אתה צריך אישור נוטריון לחוזה, ייפוי כוח או ניירת משפטית אחרת, נוטריון מיומן יכול להבטיח שהמסמכים שלך מחייבים מבחינה משפטית ומוכרים על ידי הרשויות.

נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה
נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי הבטחת האותנטיות של מסמכים וחתימות. בין אם אתם קונים נכס, מקימים עסק או עורכים צוואה, מעורבות נוטריון יכולה לספק שקט נפשי.

נוטריון ממומשק
נוטריון ממומשק

טפסי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי אימות זהות החותמים והבטחת אותנטיות המסמכים. טפסים אלו משמשים לאישור חתימות, ניהול שבועות ולראיה בחתימה על מסמכים חשובים כגון חוזים, שטרות וצוואות. על ידי חתימה של עד נוטריון על מסמך, יכולים הצדדים המעורבים להיות בטוחים שהמסמך הוא לגיטימי ומחייב.

נוטריון בגרמנית: מקצוענות בירושלים
נוטריון בגרמנית: מקצוענות בירושלים

לנוטריון גרמני בירושלים תפקיד מכריע בעניינים משפטיים, בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים. לנוטריונים יש סמכות לאשר חתימות, לנהל שבועות ולאמת מסמכים משפטיים. תפקידם חיוני בשמירה על שלמות העסקאות המשפטיות והגנה על האינטרסים של כל הצדדים המעורבים.