פשיטת רגל זכויות

 

פשיטת רגל זכויותבהליך פשיטת רגל ישנם כמה צדדים אשר לכל אחד מהם יש זכויות וחובות, במאמר זה נפרט על זכויות בהליך המשפטי שעובר פושט הרגל. הליך זה אינו בעל חסרונות בלבד, כעת נגלה מהם היתרונות שיש בהליך הזה אם פועלים על פי השלבים המשפטיים ובהתאם לחוק. זכרו, את החובות כולנו מכירים, אבל הזכויות הן פחות נגלות לנו. הנה מספר מצומצם של זכויות שעליכם להכיר בהליך פשיטת רגל.

 

פשיטת רגל זכויות החייב

הליך פשיטת רגל מותיר את החייב עם המון מגבלות כמו אישור יציאה מגבולות הארץ, כינוס נכסים ועוד. עם זאת, ישנן לא מעט זכויות אשר מגיעות לכם, וחשוב שתכירו בהן. יש הגבלות גם על כונס הנכסים בכל הנוגע למקום מגוריכם באם מתגוררים עמכם דיירי הבית, או אם אין לכם מקום אחר ללון בו. כמו כן, יש נכסים שאינם בני חלוקה ואסור לכונס הנכסים להעמיד אותם בקופת המדינה עבור הנושים.

 

עבור פושט הרגל קיימות המון זכויות וכמו כן חובות עם סייגים רבים, הנושא הוא מאוד מעורפל בעניין המשפטי שלו. לכן, חשוב לתת לעורך דין מקצועי לעבור אתכם את התהליך הזה. שמענו על לא מעט מקרים בהם זכויות החייב פשוט נרמסו עקב אי ידיעה מצידו. אף אחד לא ילחם על הזכויות שלכם אם לא אתם, ובשביל שתוכלו להילחם על הזכויות שלכם עליכם לדרוש ליווי משפטי מצד עורך דין המתמחה בתחום זה.

 

פשיטת רגל זכויות הנושים

נושה הוא אדם אשר פושט רגל חייב לו סכום מסוים, נושה יכול להיות קרוב משפחה, חבר ואף מוסד ממשלתי או בנקאי. נושה יכול לגלות שהאדם החייב לו עובר פשיטת רגל או על ידי עצם העובדה שהוא לא מחזיר לו את חובותיו, או כאשר אותו חייב נקלע למשבר כלכלי ומודיע על כך מראש, וכך אפשר להגיע להסדר יותר נוח לפני הליך פשיטת הרגל.

 

לנושה יש זכות לדרוש את חובותיו ולהגיע להסדר אל מול בית המשפט. בהליך פשיטת רגל יש שלב בו נאספים כל הנושים אל מול בית הדין ומנסים להגיע לפשרה עבור חובותיו של פושט הרגל, זאת בזמן שכונס הנכסים כבר מכיר את כל הרכוש של אותו חייב.

 

הנושה מקבל את חובותיו תוך הפרשה כספית של נכסי החייב אשר כבר נמצאים בקופת בית הדין. חשוב לדעת, יש סדרי עדיפויות בין הנושים על אף שכולם זכאים לקבל את החזר כספם. יש הבדל בין נושה שהחייב ללא שום קשר דם איתו, ובין נושה אשר זכאי לדמי מזונות.

 

 

פשיטת רגל זכויות עובדים

פשיטת רגל יכול לקרות גם לתאגיד או לחברה, לא חסרים מקרים בעבר בהם הליך פשיטת הרגל הפתיע את כל העובדים שנשארו חסרי עבודה. אז מי למעשה דואג לזכויות העובדים כאשר החוק אוסר עלינו לתבוע את פושט הרגל? ברגע שעובד נותר ללא הכנסה עקב פשיטת רגל של מקום העבודה שלו הוא זכאי לתשלום גמלה מביטוח לאומי. שימו לב, עובד זכאי גם לשכר אשר נמנע ממנו מתחילת הליך פשיטת הרגל, גם לדמיי פיטורין וגם תשלום לקופות גמל.

 

בכדי שתהיו זכאים לקבל את כל הזכויות שלכם עליכם להציג צו פשיטת רגל או פירוק אשר ניתן על ידי בית המשפט. עליכם להגיש את הבקשה תוך 3 חודשים מפתיחת הליך פשיטת הרגל. עליכם להגיש טופס תביעה לתשלום חוב שכר עבודה ופיצויי פיטורים בפשיטת רגל ופירוק תאגיד. המלצתנו היא להיעזר בסיוע משפטי על מנת שטופס הבקשה יתקבל כהלכה.

 

עורך דין לרשלנות רפואית בהריון
לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
נוטריון מקצועי בקרית אונו
נוטריון מקצועי בקרית אונו

נוטריון מקצועי בקרית אונו מספק מגוון שירותים חיוניים לפרטיים ולעסקים כאחד. נוטריונים אחראים לאימות ולאשר מסמכים חשובים, כגון חוזים, צוואות וייפוי כוח. הם ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת החוקיות והאותנטיות של מסמכים אלה.

עוד נוטריון מנהריה: מתמחה במשפטים
עוד נוטריון מנהריה: מתמחה במשפטים

לעורך דין נוטריון בנהריה תפקיד מכריע בעניינים משפטיים, המתמחה בהיבטים שונים של המשפט. הם אחראים על אישור מסמכים, ניהול שבועות ומתן ייעוץ משפטי ללקוחות. עורכי דין נוטריונים חייבים לעמוד בסטנדרטים אתיים מחמירים ולהבטיח את תקפותם של מסמכים משפטיים.

נוטריון מובחר בקרית אונו
נוטריון מובחר בקרית אונו

לנוטריון בקריית אונו תפקיד מכריע באימות ואישור מסמכים משפטיים שונים. הם פועלים כעדים חסרי פניות לחתימה על מסמכים חשובים, כגון חוזים, שטרות ויפוי כח.

שירותי נוטריון מקצועיים בנהריה
שירותי נוטריון מקצועיים בנהריה

כאשר מדובר בעניינים משפטיים הדורשים אימות והסמכה, שירותי נוטריון מקצועיים חיוניים. בנהריה ישנם נוטריונים מנוסים שיכולים לסייע במגוון רחב של מסמכים לרבות חוזים, תצהירים ויפוי כח. מומחים אלו מבטיחים שהמסמכים שלך מחייבים מבחינה משפטית ומוכרים רשמית.