פשיטת רגל ומשכנתא

 

פשיטת רגל ומשכנתאפשיטת רגל ומשכנתא הם שני מונחים שלא מסתדרים יחד… אבל מה אם נגיד לכם שיש דרך בה תוכלו להוציא את המירב מהלוואת המשכנתא בעודכם עוברים הליך פשיטת רגל?

 

פשיטת רגל ומשכנתא – מה עושים עם החובות?

מה קורה כאשר אדם המשלם תשלומי משכנתא נכנס להליך פשיטת רגל? יש קושי משפטי למכור דירה ממושכנת, בגלל אי הסדר בין הבנק ובין הנושים סביר להניח שהבנק יאשר לכם להמשיך להתגורר בדירה עד להסדר. בשביל להגיע לתוצאה כזו עליך להיות מצויד בעורך דין מעולה.

 

המלצתנו היא שברגע שאתם מרגישים שאתם נכנסים להליך פשיטת רגל התייעצו עם הגופים הבנקאיים לפריסת ההלוואה בצורה נוחה יותר עבורכם, אל תסתירו זאת מהבנק כיוון שזה ישמש לרעתכם בסופו של דבר.

 

פשיטת רגל ומשכנתא כן יכולים להסתדר יחד

כל פושט רגל נמצא במאגר BDI כדי להתריע בפני מקורות מלווים כי מדובר באדם שעבר פשיטת רגל. זהו נוהל שנוצר כדי למנוע חובות נוספים על פושט רגל, כיוון שאנו למדים מהעבר. בדרך כלל מקורות בנקאיים ימנעו מלספק הלוואת משכנתא או כל הלוואה אחרת עבור אדם שעבר הליך פשיטת רגל. מצד אחד ניתן להבין את החשש של הבנק, אך מצד שני איך יוכל פושט הרגל להתקדם בחייו?

 

האפשרות הראשונה של פושט הרגל הוא לפנות אל מקורות חוץ בנקאיים לבקשת משכנתא. הסבירות שהבקשה תתקבל על אף עברו הינה גבוהה בהרבה מאשר בקשת הלוואה דרך הבנק. החיסרון הוא שהגופים החוץ בנקאיים בדרך כלל מציעים מסלולים עם ריביות שהן גם ככה גבוהות, ואילו בזמן בו מדובר על פושט הרגל הריבית עולה אף יותר מאשר בדרך כלל. יש לציין שללא קבלת צו הפטר (צו הפוטר את החייב מכל חובותיו) לא יינתן אישור הלוואה לפושט רגל להתחיל בהליך בקשת ההלוואה.

 

 

פשיטת רגל ומשכנתא – משתנה מאדם לאדם

כל פושט רגל חווה קשיים בכל בקשת הלוואה שהיא, אך נתון זה משתנה מאדם לאדם. יש מקרים בהם אפילו הבנק יסכים לתת משכנתא עבור פושט רגל אשר מתנהל נכון כספית. ברגע שאדם הוא שכיר וההכנסות שלו מסודרות כבר תקופה לא קצרה, הבנק רואה שאכן מדובר על אדם רציני שרוצה לחזור למוטב. ברגע שיש לבנק הוכחה שאין חשש לזה לכך שההלוואה לא תחזור בשלמותה, אין סיבה שלא יסכים למתן משכנתא גם לפושט רגל.

 

מצד שני, אדם שעבר פשיטת רגל ואין לא עבודה קבועה, או שהוא עצמאי וההכנסות שלו אינן שוטפות ודי מבולגנות, אותו אדם לא יהיה זכאי לקבל משכנתא מהבנקים, הוא צריך לפנות לגופים חוץ בנקאיים שיבחנו את היכולת שלו להחזיר את ההלוואה תוך הזמן הקצוב. כל עוד אתם רשומים במאגר BDI הסיכויים הם לא לטובתכם, עליכם לפעול ככל שניתן בכדי להראות נכונות לגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים.

 

פשיטת רגל ומשכנתא – אתם לא לבד

הליך פשיטת רגל הינו תהליך ממושך שכבר מתחילתו מציב את החייב תחת מגבלות שונות. כל פושט רגל רוצה לקבל את צו ההפטר בסופו של דבר, אך הדרך לשם אינה פשוטה ומצריכה ליווי משפטי. הבעיה מתחילה כאשר אדם בוחר לעבור את המסלול לבד, לעיתים אף מבריח חלק מנכסיו ולבסוף מקבל דחייה בבית המשפט.

 

בכדי להתחיל דף חדש ונקי בחיים שלכם בחרו בליווי של איש מקצוע מוסמך שמכיר את הליכי פשיטת רגל ומשכנתא.

ישנו חיבור מדויק בין שני המקרים, אם אתם רוצים להיות זכאים למשכנתא בסוף התהליך, או אתם רוצים לסיים את התהליך מהר ככל שניתן עליכם לפנות לאיש מקצוע שיוציא את המיטב ממה שיש לכם.

 

פשיטת רגל דירת מגורים
לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
נוטריון מקצועי בנהריה: עורך דין מנוסה
נוטריון מקצועי בנהריה: עורך דין מנוסה

עורך דין ונוטריון בנהריה ממלא תפקיד מכריע במתן שירותים משפטיים לפרטיים ולעסקים באזור. בעל מומחיות בתחומי משפט שונים, לרבות מקרקעין, דיני משפחה ועסקאות עסקיות, איש מקצוע בתחום זה מציע הכוונה וייצוג רב ערך ללקוחות.

מומחה לנוטריון ברחובות
מומחה לנוטריון ברחובות

לשירותי נוטריון תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות שונות, תוך הבטחת אותנטיות וחוקיות המסמכים. ברחובות גישה לנוטריון אמין ומנוסה חיונית לפרטיים ולעסקים כאחד.

המניה הנוטריונית: אגרות ובהקשרים
המניה הנוטריונית: אגרות ובהקשרים

שכר טרחת נוטריון ממלא תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות שונות, תוך הבטחת תקפות ואותנטיות של מסמכים חשובים. עמלות אלו נקבעות על ידי הממשלה ויכולות להשתנות בהתאם לסוג השירות שניתן. חיוני להבין את מטרת שכר הטרחה הנוטריון וכיצד הם תורמים להליך המשפטי הכולל.

נוטריון: שכר טרחתו תחת זכוכית מקדש
נוטריון: שכר טרחתו תחת זכוכית מקדש

נוטריונים ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי אימות האותנטיות של מסמכים והבטחת חוקיותם. השירותים שלהם חיוניים במצבים שונים, לרבות עסקאות מקרקעין, צוואות ויפוי כח.