פשיטת רגל אגרות

 

פשיטת רגל אגרותלפשוט רגל זה עסק יקר… לא רק שהתהליך עצמו ארוך ומייסר, אתם גם צריכים לשלם על כך אגרה. אם נסתכל על זה דרך עין חיובית, תשלום אגרות עבור פשיטת רגל היא ההשקעה הטובה ביותר שתעשו במצב שלכם. מצד אחד המדינה מעניקה לנו אפשרות לפתוח דף חדש, מעין הפעלה מחדש לחיים שלנו, אך מצד שני עלינו להראות רצינות.

 

פשיטת רגל אגרות – על מה צריך לשלם אגרות?

בכל ראשון לינואר סכום האגרה משתנה, בפעם האחרונה הסכום אותו פושט הרגיל צריך לשלם היה 1,600 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לשינוי במדד המחירים. כמו רוב הפניות לבית המשפט וכמו פעולות פרוצדורליות אחרות במדינה גם בהליך פשיטת רגל וחדלות פירעון על החייב לשלם עבור השירות שהמדינה מעניקה לו.

 

הסייגים בכנסת היו רבים לגבי החוק, אבל בסופו של דבר האגרה נכנסה לתוקף וכעת זהו הנוהל המבוצע על כל פושט רגל. אין אפשרות לדלג על תשלום האגרה או להימנע ממנה אם תרצו לקבל צו הפטר. ברגע שקיבלתם את הצו על תחילת הליך פשיטת הרגל (צו כינוס) כל ההליכים המשפטיים נגדכם יוקפאו. יש לציין שללא תשלום האגרה לא תוכלו להתחיל בתהליך. צו כינוס מתקבל כ-30 יום לאחר הגשת הבקשה ותשלום האגרה.

 

פשיטת רגל אגרות – מה קורה כשאין אפשרות לעמוד בסכום האגרה?

מטבע הדברים כאשר אדם מכריז על פשיטת רגל וניגש לתחילת התהליך, סביר להניח שאין לו אפילו את האפשרות לשלם אגרה בסכום מזערי שכזה. תחילה יש להבחין אם אתם חייבים באגרה או לא, מה זה אומר? יש הבדל בין כניסה להליך פשיטת רגל מטעם ההוצאה לפועל או מטעם ממונה על הליכי חדלות פירעון.

 

כאשר החוב שלכם נמוך מהסכום שנקבע (150,455 ש"ח), עליכם להגיש את הבקשה ללשכת ההוצאה לפועל.

כאשר החוב שלכם גבוה מהסכום שנקבע (150,455 ש"ח)" עליכם להגיש את הבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון.

 

אם כך, אגרה עבור פשיטת רגל הינה אך ורק למי שפונה להליך חדלות ופירעון ולא להוצאה לפועל, הרבה נוטים להתבלבל בין שני המושגים. פשרה זו הגיע תוך מסקנה שמי שחובו עומד על עשרות אלפי שקלים יתקשה עוד יותר לשלם עבור אגרה בסך 1,600 ש"ח. במקרה בו אדם מוכיח שיש לו קשיים לעמוד בסכום האגרה, בית המשפט מוכן להגיע איתו לפשרה. לרוב מדובר על תשלומים שיהיו נוחים לאותו פושט רגל.

 

פשיטת רגל אגרות – צריך לצפות לעוד אגרות?

מלבד לאגרה עבור פתיחת התהליך קיימות עוד אגרות בית משפט, אלו הן האגרות הקבועות. כמו כן, ישנן אגרות הכונס הרשמי, אגרות ניהול, אגרות השגחה ועוד. חלק מהאגרות אינן קשורות כלל לחייב ואילו חלק מהאגרות הן חלק מהתהליך. בכדי לצפות את כל התשלומים שעלינו לשלם עד תום התהליך יש להתייעץ עם עורך דין מומחה. עליכם להגיע מוכנים מבחינה כלכלית להוצאות שעומדות מולכם, שלא תופתעו ותדעו לחשב נכון את אותן הוצאות. כמו כן, כאשר יש קשיים בתשלום האגרות עורך דין מטעמכם יכול להגיע לפשרה מול בית המשפט.

 

פשיטת רגל אגרות – תהיו מוכנים

ככל שתגיעו יותר מוכנים להליך הזה ככה תצאו ממנו מהר יותר. בעוד שיש פושטי רגל שממשיכים את התהליך לתקופה של 4 עד 5 שנים, ישנם עורכי דין התורמים בזירוז התהליך עד לצמצום בחצי לפחות. קיימים מקרים בהם הליך פשיטת רגל משתרע על גבי 18 חודשים בלבד. הליך פשיטת רגל מתעכב משתי סיבות, הנושים אינם מגיעים להסכמה, או שפושט הרגל אינו מנוהל נכון.

 

פשיטת רגל כמה זמן לוקח לסיום התהליך?
לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מומחה נוטריון מודיעין: חקוק בחוק
מומחה נוטריון מודיעין: חקוק בחוק

נוטריוני מודיעין ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת האותנטיות והתקפות של מסמכים רגישים בתחום פעולות המודיעין. על מומחים אלה מוטלת המשימה לאשר את הדיוק והחוקיות של המידע, לספק רובד חיוני של אבטחה ואמון בקהילת המודיעין.

הנוטריון המוביל באילת: שירותי נוטריונים
הנוטריון המוביל באילת: שירותי נוטריונים

בכל הנוגע לטיפול במסמכים משפטיים חשובים, יש צורך בנוטריון אמין. באילת יש שירות נוטריון אחד הבולט מעל השאר – שירותי נוטריון. עם שנים של ניסיון ומחויבות למקצועיות, הם הבחירה הנכונה לכל צורכי האישור הנוטריוני שלך.

נוטריון מוביל בנהריה
נוטריון מוביל בנהריה

כשמדובר במסמכים משפטיים חשובים, יש חשיבות מכרעת לנוטריון אמין. בנהריה תוכלו למצוא שירותי נוטריון מהשורה הראשונה הנותנת מענה למגוון רחב של צרכים. מחתימות עדים ועד לאישור מסמכים, נוטריון בנהריה יכול לספק את הסיוע המקצועי הדרוש לכם.

מומחה לשירותי נוטריון בנהריה
מומחה לשירותי נוטריון בנהריה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות ועסקיות על ידי מתן אימות ואישור של מסמכים חשובים. בין אם אתם קונים נכס, מקימים ייפוי כוח או יוצרים צוואה, מתן פיקוח של נוטריון על התהליך מבטיח את תקפותה וחוקיותה של הניירת.