למה אתם חייבים עורך דין תעבורה שייצג אתכם?

 

עורך דין תעבורה מחיראף אחד מאיתנו לא מחכה לרגע בו נזדקק לעורך דין תעבורה. עורך דין תעבורה לרוב ילווה אותנו במקרים בהם חס וחלילה היינו מעורבים בתאונת דרכים, במהלכה נגרם נזק לרכוש, פציעה או מוות. המצב מאוד מורכב, מצד אחד יש את המרכיב הנפשי של החרטה, ומצד השני, השאיפה היא לצלוח את ההליך המשפטי במינימום נזק. לעיתים, עורך דין תעבורה יכול להשפיע על החלטת השופט ולהיות קלף מכריע בתהליך. עבירות תנועה חמורות עלולות לגרור אחריהן עונשים כבדים כמו מאסר, עבודות שירות, או פיצוים כספיים כבדים. זו הסיבה, שעורך דין תעבורה הוא דבר שאי אפשר לוותר עליו, בשום פנים ואופן כאשר אנחנו מתמודדים בהליך משפטי תעבורתי.

 

תאונות דרכים – אכיפה כבדה

כולנו יודעים שתאונות דרכים קורות, ובכל זאת קיימים מספר מרכיבים שעלולים להחמיר את הענישה – מחשבה פלילית, במידה והתבצעה תאונה מתוך מחשבה פלילית או כוונת זדון, הדבר ישפיע על ההליך המשפטי. רשלנות, הוא מרכיב נוסף, למשל אם הנהג השתמש בטלפון הנייד תוך כדי הנהיגה, הדבר יחמיר באופן מהותי את הענישה.  אכיפה מוגברת יכולה להרתיע את מי שמבצע עבירות תנועה, ויכולה לגרום לו לחשוב פעמיים לפני שהוא עובר את המהירות המותרת. זה אף פעם לא נעים לקבל דו"ח תנועה, אבל הידיעה שזה לטובתנו יכולה לרכך את המכה. מטרת האכיפה בסופו של דבר, היא לשמור על ביטחוננו ועל ביטחון ילדינו.

 

 

מה הקשר בין עבירת תנועה לתנועת דרכים?

כשמסתכלים על תאונות דרכים, קיים מרכיב של אי ציות לחוקי התנועה, בין היתר בעקיפה בפס לבן שהיא עבירה על החוק, ומסכנת חיים. לצערנו, מי שמבצע עבירות תנועה, חשוף יותר לתאונות דרכים. הסיבה לכך פשוטה – חוקי התנועה נועדו לשמור עלינו. למשל במקרים בהם פס ההפרדה הוא רציף, הדבר מגיע מהמחשבה היא שאין מספיק שדה ראייה כדי לבצע עקיפה בטוחה. תמרור עצור, גם הוא נועד על מנת למנוע תאונות ולאפשר כניסה בטוחה לצומת. ברגע שמצפצפים על חוקי התנועה, הסיכוי להיות מעורבים בתאונת דרכים עולה באופן משמעותי.

 

מיגור תאונות הדרכים על ידי ענישה כבדה

השאיפה של המערכת המשפטית היא להחמיר עם עברייני התנועה, על מנת למגר את תופעת תאונות הדרכים ואי ציות לחוקי התנועה. זו בדיוק הסיבה שבגללה צריך עורך דין תעבורה מקצועי, שידע להמעיט את העונש עבורנו עד כמה שניתן, ולנסות להמתיק אותו. העובדה שמערכת המשפט אינה סלחנית בתחום דיני התעבורה, מדגישה את העובדה שאסור להתפשר על עורך דין תעבורה.

 

איך לבחור את עורך דין התעבורה המקצועי ביותר עבורכם

רובנו פשוט מקלידים בגוגל "עורך דין תעבורה מחיר", אבל האמת היא שכשבוחרים עורך דין תעבורה מחיר לא צריך להיות הדבר הראשון שמעניין אותנו. מחירו של עורך דין תעבורה משתנה כמובן בהתאם לחומרות העבירה. למשל, עורך דין לצורך ביטול פסילת רישיון יכול לעלות כ-4000 ₪, בעוד עורך דין שיוציא אותנו ממצב של נהיגה בשלילה יכול לעלות גם 30,000 ₪, ובמקרים חמורים עוד יותר, אפילו ל- 200,000 ₪. מחירו של העורך דין נקבע לפי השירות אותו הוא נותן לנו, אם מדובר בייעוץ משפטי ראשוני, יעוץ משפטי אחרי החקירה,  ליווי, ושכר טרחה.

 

 

קליק ממבט ראשון

המון פעמים בבחירת עורך דין תעבורה מחיר הוא לא פקטור, אלא הכימיה שיש בניכם. נסו לשאול את עצמכם, האם עורך הדין קשוב לכם? האם עורך הדין מאמין לכם, מבין אתכם? האם אתם מרגישים שיש לכם אינטרס משותף להצליח בהליך המשפטי? האם לעורך דין אכפת מכם, והוא טורח להסביר לכם הכול בסבלנות? יש לא מעט עורכי דין בתחום התעבורה שהם חסרי סבלנות, ולא ישקיעו את הזמן כדי להסביר לכם את המצב כפי שהוא.

 

אוזן קשבת וליווי מלא

עבירות תעבורה הן תמיד נושא רגיש – בין אם מדובר בשלילה, עבירות של נהג חדש, עבירות ברמזור אדום, עבירות מהירות, אי ציות לחוקי התנועה, נהיגה בשכרות, פסילת רישיון, נהיגה מונעת, תאונת פגע וברח, ואפילו תאונת דרכים בהם נגרמה נכות.

 

מומחיות בתחום המשפט

שימו לב שתחום התעבורה הוא תחום מסועף שמחולק להמון תתי נושאים. מכאן נובעת החשיבות של בחירת עורך דין התעבורה בתחום בו אתם זקוקים לו. למשל, עורך דין שמתמחה בעבירות תנועה פשוטות, לא בטוח שיוכל לסייע לכם במקרים מסובכים כמו למשל גרימה לתאונת פגע וברח. לפני שאתם מבקשים את שירותיו של עורך הדין, נסו למצוא עורך דין שיתמחה בתחום בו אתם זקוקים לעזרה, מה שיבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. במידת הצורך בקשו להתעניין במקרים קודמים בהם טיפל עורך הדין. לעיתים גובה עורך דין תעבורה מחיר יקר, אך הדבר ישתלם עבורכם.

 

אז כמה זה עולה לנו?

טווח המחירים של עורך הדין תעבורה משתנה מאחד לאחד, אבל ריכזנו לכם את המחירים עבור מגוון עבירות – עבור נהיגה בשכרות, תצטרכו לשלם לעורך דין סכום של 6,000-15,000 ₪. על עבירת מהירות, מדובר בסכום של 3,000-50,000 ₪. על עבירה חמורה כמו נהיגה בזמן שלילת הרישיון תשלמו סכום של 10,000-30,000 ₪. על נסיעה ברמזור אדום, שכר הטרחה לעורך הדין יהיה 2,500-3,000 ₪. על ערעור של פסילת הרישיון העלות תהיה 4,000-4,500 ₪, ואותו תעריף תאלצו לשלם על פסילה מנהלית. ביטול נקודות על מגוון עבירות תנועה היה בטווח של 2000-4000 ₪. במידה ותרצו לבטל זימון לנהיגה מונעת, תאלצו לשלם 2500-3000 ₪. לפני שאתם בוחרים עורך דין תעבורה, בצעו השוואת מחירים.

 

 

שכר טרחה הוגן מעורך דין תעבורה

הנטייה הישראלית היא לנסות לחסוך בכל מחיר. יש דברים שעליהם לא כדאי לחסוך, כמו עורך דין תעבורה. זכרו שכשמדובר בעבירות חמורות, עורך הדין שבחרתם יכול להשפיע על מספר שנות המאסר שתישפטו אליהם, על משך השלילה שתקבלו, ואפילו על הקנס הכספי שתקבלו. שימו לב שגם אם פירוש הדבר הוא להוסיף "כמה שקלים", כדאי לבחור בעורך דין שיודע מה הוא עושה. יחד עם זאת, הימנעו מלשלם תעריפים מופרזים ומופקעים, שנותנים תחושה לא נעימה של ניצול ציני של המצב הקשה שלכם.

 

אסור לוותר על עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורהאנשים מעטים בוחרים לנסות לייצג את עצמם, מתוך מגוון שיקולים. בין אם הם מאמינים שהשופט ישפוט לטובתם, ובין אם מנסים להימנע מתשלום עלויות יקרות לעורך הדין על מנת לחסוך כסף. שימו לב, שעורך דין תעבורה מכיר את החוק היטב, ובעזרת ניסיונו העשיר הוא יודע כיצד לחלץ אתכם ממצבים לא רצויים. עורך דין תעבורה יוציא אתכם ממצבים שיעלו לכם הרבה יותר משכר הטרחה לעורך הדין.

 

החלב כבר נשפך

לאחר שבוצעה התאונה, או שנתפסתם נוהגים בשכרות, לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. עם זאת, ניתן להשקיע את מירב המאמצים והמשאבים על מנת לשפר את המצב ולקבל את העונש המינימלי.

בחרו בעורך דין תעבורה שמכיר את התחום היטב, יהווה לכם אוזן קשבת, ויסייע לכם לקבל את העונש הקצר ביותר. זכרו, שעורך דין תעבורה מקצועי ומומחה, יכול לחלץ אתכם ממצבים שונים.

 

עורך דין תעבורה מחיר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

נהיגה בקלות ראש

  יצא לכם לשמוע על הביטוי נהיגה בקלות ראש? יוצא לנו לשמוע על המונח הזה בחדשות או מי שעוסק בענייני דין מכיר את הביטוי הזה,

איך לעבור בדיקת ינשוף?

  אפילו בפעמים בהם לא שתינו בכלל, עדיין נהיה לחוצים לעמוד אל מול מחסום משטרתי לבדיקת ינשוף. כמובן שהדרך הטובה ביותר לעבור בדיקת ינשוף היא

שימוש בטלפון בעת נהיגה

  שימוש בטלפון בעת נהיגה על פי תקנה 28(ב) לתקנות התעבורה בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב – (א)   לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא

עורך דין תעבורה

שיטת הנקודות

שיטת נקודות שיטת הנקודות הינה שיטה ישראלית המשמשת כאמצעי למעקב אחר עבירות תעבורה שמבצעים נהגים. עבירות תעבורה מסוימות יגררו בנוסף לעונש של קנס או זימון

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין ירושה

ניווט בהתנגדויות לצו ירושה: הבנת תפקידו של עורך דין לענייני ירושה

כאשר מוטבים או בעלי עניין מעלים התנגדויות לצוואה או לחלוקת ירושה, זה יכול להוביל לאתגרים משפטיים מורכבים הדורשים ניווט ופתרון זהירים. הבנת מהי התנגדות לצו ירושה ותפקידו של עורך דין לענייני ירושה בטיפול במחלוקות מסוג זה חיונית להבטחת חלוקה הוגנת והוגנת של הנכסים על פי רצונו של המוריש.

עורך דין ורופא שיניים

הדרך הנכונה לתביעת רופא שיניים: ייעוץ עם עורך דין רשלנות רפואית שיניים

רשלנות רפואית שיניים היא מצב בו רופא שיניים לא פעל כראוי, וגרם לנזק לחולה. שגיאות אלו יכולות להכליל משגיאות בטיפול, באבחון או במעקב אחרי המטופל. רשלנות כזו יכולה להוביל לתוצאות בלתי נתפסות כמו אי נוחות כרונית, כאבים, ואפילו פגיעה קיומית.

עורך דין

זכויות עובדים ומעסיקים: כיצד עורך דין דיני עבודה יכול לעזור

בעולם שבו סכסוכי עבודה נפוצים כמו חילופי העונות, הריקוד המורכב בין שמירה על זכויות עובדים לבין שמירה על חובות המעסיק יכול להרגיש לא פעם כמו הליכה על חבל דק מעל תהום המורכבות המשפטית. תארו לעצמכם מקום עבודה שבו הוגנות וכבוד לא רק מובטחים אלא מיושמים, שבו קולו של כל עובד מהדהד עם הבטחת הגנה, וכל מעסיק עומד איתן על קרקע של הגינות. זה אולי נראה כמו סצנה אידילית, אבל עם ההדרכה הנכונה, זה בהישג יד. הבנת האופן שבו עורך דין דיני עבודה יכול לגשר על הפער בין אידיאלים נשגבים לבין המציאות היומיומית אינה רק מועילה; זה חיוני לסביבת עבודה משגשגת. צלול לתוך הניואנסים של דיני העבודה וגלה את התפקיד המרכזי של אנשי מקצוע משפטיים אלה באיזון המאזניים של מקום העבודה.