איך לעבור בדיקת ינשוף?

 

איך לעבור בדיקת ינשוף?אפילו בפעמים בהם לא שתינו בכלל, עדיין נהיה לחוצים לעמוד אל מול מחסום משטרתי לבדיקת ינשוף. כמובן שהדרך הטובה ביותר לעבור בדיקת ינשוף היא לא לשתות אפילו טיפה של אלכוהול בעת נהיגה.

 

מהי בדיקת ינשוף?

יש הבדל בין בדיקת ינשוף ובין נשפון. בדיקת ינשוף היא בדיקת בה אנו צריכים לנשוף אוויר בפייה מיוחדת המחוברת למכשיר המודד את רמת האלכוהול בגוף שלנו. בעזרת הבדיקה הזו השוטר יכול לראות את כמות האלכוהול שיש בדם של אותו נהג. ישנם פרמטרים המשתנים בן נהג וותיק ובין נהג צעיר ועל כל אחד משפיע האלכוהול בצורה אחרת ולכן יש מדדים בבדיקת הינשוף ולא תשובה של חיובי או שלישי פשוט.

 

איך לעבור בדיקת ינשוף?

הרבה שואלים אותנו איך לעבור בדיקת ינשוף, התשובה הבטוחה ביותר היא לא לשתות בכלל אף טיפה של אלכוהול. כל אדם לגופו ויש אנשים שיוכלו לשתות שתי בקבוקי בירה ועדיין לא יחושו שיכרון ובדיקת הינשוף תהיה תקינה, מצד שני יש אנשים שמספיק להם חצי כוס בירה בשביל שלא יוכלו לעלות על ההגה. לכן, הדרך הטובה ביותר לבדוק את ההגבלה שלכם לכמות האלכוהול היא על ידי בדיקת ינשוף ביתית.

 

מהי בדיקת ינשוף ביתית?

כיום ישנם מכשירי בדיקה הזהים בגופם למכשיר בדיקת הינשוף של המשטרה. השימוש בבדיקת ינשוף ביתית הינה חוקית ואף מומלצת בכדי לבדוק אם אתם רשאים לעלות על ההגה וכך תוכלו להימנע מסיכון אנשים בכביש ואף להימנע מקבלת דו"חות ושלילה על ידי הרשויות.

 

תפס אתכם שוטר? אל תהיו פזיזים!

אחת הבעיות העיקריות של אנשים הנוהגים בשכרות היא שהם מתחילים להתעמת עם השוטר. כאשר שוטר מעקב אתכם לבדיקת ינשוף והתוצאה היא חיוביות עליכם להמתין 15 דקות לבדיקה נוספת ורק לאחר מכן יהיה ניתן לדעת בוודאות אם עברתם על החוק או לא.

 

רבים המקרים בהם נהג שיכור מחליט להתווכח עם השוטר, לא להציג תעודת זהות ובמקרים חריגים אף לברוח. כאשר אתם עומדים אל מול המשטרה אתם לא יכולים לשחק משחקי כבוד, במקרה בו הוכרע שאתם נוהגים בשכרות עליכם לשתף פעולה עם השוטר ומיד לאחר מכן ליצור קשר עם עורך דין תעבורה בכדי למזער את העונש שלכם ואף לבטלו.

 

מהו העונש עבור נהיגה בשכרות?

כאשר הורשעתם בנהיגה בשכרות דרך בדיקת נשיפה, בדיקת שתן או בדיקת דם העונש יהיה שלילת רישיון לשנתיים ומעלה ומאסר על תנאי. במקרה בו יש ספק או טעות כלשהי העלו זאת בפני עורך הדין וייתכן ויהיה עונש מופחת יותר. אם נתפסתם פעם נוספת כאשר אתם כבר בשלילה העונש שתקבלו יהיה אף חמור יותר ולפחות 4 שנים שלילה, קנסות ובמקרים חריגים גם מאסר.

 

אין לכם מה לדאוג

בדיקת ינשוףכאשר אתם יודעים שאתם זכאים ולא שתיתם מעל המותר תוכלו תמיד להגיש ערעור, במיוחד כאשר מדובר על בדיקת ינשוף. למכשיר הינשוף יש סטיית תקן של 18% ורוב בתי המשפט מרשיעים את הנוהג בשכרות רק כאשר יש בדמו מעל 290 מיקרו-גרם אלכוהול לליטר אוויר.

 

ההמלצה היא לעולם לא לנהוג בשכרות בכדי לא לסכן את הרישיון שלכם, את החיים שלכם ואת החיים של העוברים והשבים. כמובן, לפני ששותים אלכוהול, אפילו קמצוץ יש לדאוג שאתם שותים על בטן מלאה. מומלץ להיעזר בינשוף ביתי כדי לדעת אם אתם כשירים לעלות על הכביש וכך גם תקבלו מעין הגנה משפטית. במקרה בו תפס אתכם שוטר, שתפו פעולה וצרו קשר עם עורך דין.

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מיומן הנוטריון באשדוד
מיומן הנוטריון באשדוד

כאשר מדובר במסמכים משפטיים חשובים, יש חשיבות מכרעת לנוטריון אמין באשדוד. נוטריונים מספקים מגוון שירותים מקצועיים, לרבות חתימות עדים, אישור מסמכים וניהול שבועות. בין אם אתה צריך אישור נוטריון לחוזה, ייפוי כוח או ניירת משפטית אחרת, נוטריון מיומן יכול להבטיח שהמסמכים שלך מחייבים מבחינה משפטית ומוכרים על ידי הרשויות.

נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה
נוטריון מוכשר בחיפה: הבחירה הנכונה

שירותי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי הבטחת האותנטיות של מסמכים וחתימות. בין אם אתם קונים נכס, מקימים עסק או עורכים צוואה, מעורבות נוטריון יכולה לספק שקט נפשי.

נוטריון ממומשק
נוטריון ממומשק

טפסי נוטריון ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות על ידי אימות זהות החותמים והבטחת אותנטיות המסמכים. טפסים אלו משמשים לאישור חתימות, ניהול שבועות ולראיה בחתימה על מסמכים חשובים כגון חוזים, שטרות וצוואות. על ידי חתימה של עד נוטריון על מסמך, יכולים הצדדים המעורבים להיות בטוחים שהמסמך הוא לגיטימי ומחייב.

נוטריון בגרמנית: מקצוענות בירושלים
נוטריון בגרמנית: מקצוענות בירושלים

לנוטריון גרמני בירושלים תפקיד מכריע בעניינים משפטיים, בהבטחת האותנטיות והחוקיות של מסמכים. לנוטריונים יש סמכות לאשר חתימות, לנהל שבועות ולאמת מסמכים משפטיים. תפקידם חיוני בשמירה על שלמות העסקאות המשפטיות והגנה על האינטרסים של כל הצדדים המעורבים.